Gjest prust Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er blitt påprakket en Samsung Android, og jeg synes det er et stort tilbakeskritt. Kontakter er bare rot fordi man må drasse på alle som noengang har vært i gmailen. Dvs. enhver idiotadresse du noen gang har fått en gmail fra eller sendt til, ligger i telefonen, inkludert alle noreply automatavsendere. Det går an å slette dem fra gmailen, da forsvinner de forsåvidt fra kontaktlista som sådan, men de er der fremdeles når man skal skrive meldinger (og det er liksom da man bruker kontaktene). Hvis noen vet hvordan jeg får dem helt bort, er jeg glad for tips. Det går ikke an å definere favoritter (ja, jeg vet jeg kan lage grupper, men det er ikke det samme - og jeg vet hvordan jeg legger inn favoritter, men de forsvinner etter ca. 12 timer selv om alt ser fint ut). Man bruker en halvtime på å skrive meldinger uten hundre stavefeil (og man må ha flatt underlag, det går ikke med én hånd). Og når man oppdager enda en stavefeil som det derre trykktastaturet har generert, er det omtrent umulig å posisjonere seg inn der den er, for å rette den. Det er til og med vanskelig å svare når telefonen ringer. Det var sikkert gammeldags å gjøre det ved hjelp av en knapp, men det virket. Den gjør masse ting på egen hånd, selv om jeg har skjermlåsen på. Jeg vet aldri hvilken side som kommer fram når jeg har fått låst opp skjermen. Det er absolutt ingenting av de nyttige sakene som virker, jeg kan ikke engang laste ned forsikringsbeviset jeg har fått tilsendt på telefonen. For sikkerhets skyld kan det heller ikke lastes ned over nettet. Funksjoner som f.eks. "finn nærmeste minibank", som kunne vært kjekke, virker bare innimellom, så det går ikke an å stole på dem. Jeg kan lese avisen mens jeg venter på bussen, men det kunne jeg før også - aviser er flyttbare. Brukerveiledningen inneholder ingenting fornuftig, den forteller bare hva ordene betyr på en annen måte, f.eks. "Nedlasting - her kan du laste ned fra nettet" - og ingenting om hvordan man faktisk går fram eller hva man skal gjøre hvis dette ikke stemmer. Det eneste som er litt nyttig, er at jeg kan få sanntids rutetider for transportmidlene. Og kalkulatoren er finere enn på den gamle, men det finnes billigere kalkulatorer. Det finnes sikkert noen andre fikse apper også, men det hjelper ikke når det grunnleggende er fjernet eller blitt mye dårligere. Heia laban!!!!!!! *hoi, hoi, hoi!* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er litt anti-kaste-meg- over- nye- behov- som- skapes- uten- at- en- hadde- tenkt- tanken- på- at- en- hadde- bruk- for- det. Jeg var imidlertid i hine hårde tider veldig anti EDB og anti datamaskiner, anti mikrobølegovner og så ikke det store behovet for mobiltelefoner og bil nr 2. Jeg har jo innsett at mye av utviklingen og innovasjonen er positiv (jeg er absolutt ikke sånn som tenker at alt i gamle dager var mye bedre) - men jeg synes det er litt ok å holde igjen på en del duppeditter og ikke svelge nye bruksområder når jeg klarer meg helt fint pr i dag. Det jeg hadde trengt, var en hushjelp og en kokk :-) Jeg er helt omvendt, og kaster meg gjerne over nyheter, uten at det blir mye bruk og kast av den grunn. Kamelene vedr vaskehjelp svelget jeg unna for mange år siden . Har selv hatt e-post på telefonen i snart ti år, og smarttelefonen er kommet forå bli (dvs. inntil noe annet evt overtar). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 ''Det jeg hadde trengt, var en hushjelp og en kokk :-)'' Det ønske er du ikke alene om å ha Jeg har jo svigermor 2-3 ganger i året når hun er på besøk, og da er det deilig å komme hjem fra jobb til ferdig middag og ryddig hus :-) Men hun er blitt veldig mye eldre de to sist årene, og kommer ikke så ofte på besøk lenger, og har (selvfølgelig) mindre krefter nå enn tidligere. Men det hadde vært fantastisk og hatt kokk 1-2 ganger i uka, og hushjelp en gang i uka. ... vet jo at en del har det siste der, men synes liksom at vi burde klare oss selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er helt omvendt, og kaster meg gjerne over nyheter, uten at det blir mye bruk og kast av den grunn. Kamelene vedr vaskehjelp svelget jeg unna for mange år siden . Har selv hatt e-post på telefonen i snart ti år, og smarttelefonen er kommet forå bli (dvs. inntil noe annet evt overtar). Hm... Det med vaskehjelp hadde kanskje vært noe. Jeg orker ikke å bli bombardert med mail på mobilen. Sitter så mange timer ved pc'en i løpet av dagen at de få timene jeg ikke er ved skjermen, vil jeg slippe mail :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hm... Det med vaskehjelp hadde kanskje vært noe. Jeg orker ikke å bli bombardert med mail på mobilen. Sitter så mange timer ved pc'en i løpet av dagen at de få timene jeg ikke er ved skjermen, vil jeg slippe mail :-) Det er jo ikke snakk om å bli bombardert med e-post, da. Jeg har både jobb- og privat e-post på mobilen, men jeg leser den bare ved behov, dvs. e-postene lastes ikke ned uten at jeg går inn på det programmet. Imidlertid er det veldig praktisk når vi er ute og plutselig får behov for informasjon vi har i en epost. Vaskehjelp anbefales også på det sterkeste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har jo svigermor 2-3 ganger i året når hun er på besøk, og da er det deilig å komme hjem fra jobb til ferdig middag og ryddig hus :-) Men hun er blitt veldig mye eldre de to sist årene, og kommer ikke så ofte på besøk lenger, og har (selvfølgelig) mindre krefter nå enn tidligere. Men det hadde vært fantastisk og hatt kokk 1-2 ganger i uka, og hushjelp en gang i uka. ... vet jo at en del har det siste der, men synes liksom at vi burde klare oss selv. Hadde vært greit å komme hjem til ferdig middag av og til - det er sikkert. Det er noen dager som er så hektiske at man knapt rekker å lage i stand middag og spise, før man skal kjøre avgårde og levere på trening f.eks. Eller trene selv for den saks skyld. Hadde jeg hatt vaskehjelp bare en gang hver 14 dag hadde det vært utrolig deilig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg hadde en Android-telefon et knapt år, men har nå gått tilbake til en gammeldags telefon uten muligheter for all slags apper og dill. FOR MEG er det slett ikke nødvendig med en smart-telefon. Jeg har en Facebook-profil, men jeg er bare inne på den en gang i måneden eller noe, og da via pc. Jeg sjekker mail på pc. Jeg interesserer meg ikke for spill på mobilen (ikke på pc heller, for den saks skyld). Mannen min har nå overtatt den smart-telefonen jeg hadde, og han roser den i høye toner. Jeg hatet den. Jeg syntes det var utrolig tungvint å skrive meldinger på den, ordlisteforslagene som kom opp var helt på jordet. Jeg kjente meg godt igjen i siden Damn you, autocorrect, for å si det sånn. Ringefunksjonen var heller ikke på topp. Det vil si, det var greit nok å ringe med den, men jeg kunne ikke legge på etter at samtalen var over. Og når du snakker med et menneske er det greit, da får den andre legge på. Men når man kommer til en telefonsvarer eller ringer telebanken eller noe er det litt verre. Den gode gammeldagse jeg har nå fungerer til mitt behov, som er å ringe og sende meldinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er blitt påprakket en Samsung Android, og jeg synes det er et stort tilbakeskritt. Kontakter er bare rot fordi man må drasse på alle som noengang har vært i gmailen. Dvs. enhver idiotadresse du noen gang har fått en gmail fra eller sendt til, ligger i telefonen, inkludert alle noreply automatavsendere. Det går an å slette dem fra gmailen, da forsvinner de forsåvidt fra kontaktlista som sådan, men de er der fremdeles når man skal skrive meldinger (og det er liksom da man bruker kontaktene). Hvis noen vet hvordan jeg får dem helt bort, er jeg glad for tips. Det går ikke an å definere favoritter (ja, jeg vet jeg kan lage grupper, men det er ikke det samme - og jeg vet hvordan jeg legger inn favoritter, men de forsvinner etter ca. 12 timer selv om alt ser fint ut). Man bruker en halvtime på å skrive meldinger uten hundre stavefeil (og man må ha flatt underlag, det går ikke med én hånd). Og når man oppdager enda en stavefeil som det derre trykktastaturet har generert, er det omtrent umulig å posisjonere seg inn der den er, for å rette den. Det er til og med vanskelig å svare når telefonen ringer. Det var sikkert gammeldags å gjøre det ved hjelp av en knapp, men det virket. Den gjør masse ting på egen hånd, selv om jeg har skjermlåsen på. Jeg vet aldri hvilken side som kommer fram når jeg har fått låst opp skjermen. Det er absolutt ingenting av de nyttige sakene som virker, jeg kan ikke engang laste ned forsikringsbeviset jeg har fått tilsendt på telefonen. For sikkerhets skyld kan det heller ikke lastes ned over nettet. Funksjoner som f.eks. "finn nærmeste minibank", som kunne vært kjekke, virker bare innimellom, så det går ikke an å stole på dem. Jeg kan lese avisen mens jeg venter på bussen, men det kunne jeg før også - aviser er flyttbare. Brukerveiledningen inneholder ingenting fornuftig, den forteller bare hva ordene betyr på en annen måte, f.eks. "Nedlasting - her kan du laste ned fra nettet" - og ingenting om hvordan man faktisk går fram eller hva man skal gjøre hvis dette ikke stemmer. Det eneste som er litt nyttig, er at jeg kan få sanntids rutetider for transportmidlene. Og kalkulatoren er finere enn på den gamle, men det finnes billigere kalkulatorer. Det finnes sikkert noen andre fikse apper også, men det hjelper ikke når det grunnleggende er fjernet eller blitt mye dårligere. Utrolig bra skrevet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hm... Det med vaskehjelp hadde kanskje vært noe. Jeg orker ikke å bli bombardert med mail på mobilen. Sitter så mange timer ved pc'en i løpet av dagen at de få timene jeg ikke er ved skjermen, vil jeg slippe mail :-) ''Jeg orker ikke å bli bombardert med mail på mobilen. Sitter så mange timer ved pc'en i løpet av dagen at de få timene jeg ikke er ved skjermen, vil jeg slippe mail'' Jeg har innstillingene slik at jeg må sjekke manuelt om det er mail, og det gjør jeg jo stort sett bare om det er noe jeg venter på. Ofte er jeg jo spent på om jeg får tilbakemelding vedr. mailer jeg har sendt på jobben også :-). Har heldigvis ikke noe press om å være tilgjengelig på mail 24/7, men for meg er det bare positivt å kunne gjøre meg tilgjengelig når jeg ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er blitt påprakket en Samsung Android, og jeg synes det er et stort tilbakeskritt. Kontakter er bare rot fordi man må drasse på alle som noengang har vært i gmailen. Dvs. enhver idiotadresse du noen gang har fått en gmail fra eller sendt til, ligger i telefonen, inkludert alle noreply automatavsendere. Det går an å slette dem fra gmailen, da forsvinner de forsåvidt fra kontaktlista som sådan, men de er der fremdeles når man skal skrive meldinger (og det er liksom da man bruker kontaktene). Hvis noen vet hvordan jeg får dem helt bort, er jeg glad for tips. Det går ikke an å definere favoritter (ja, jeg vet jeg kan lage grupper, men det er ikke det samme - og jeg vet hvordan jeg legger inn favoritter, men de forsvinner etter ca. 12 timer selv om alt ser fint ut). Man bruker en halvtime på å skrive meldinger uten hundre stavefeil (og man må ha flatt underlag, det går ikke med én hånd). Og når man oppdager enda en stavefeil som det derre trykktastaturet har generert, er det omtrent umulig å posisjonere seg inn der den er, for å rette den. Det er til og med vanskelig å svare når telefonen ringer. Det var sikkert gammeldags å gjøre det ved hjelp av en knapp, men det virket. Den gjør masse ting på egen hånd, selv om jeg har skjermlåsen på. Jeg vet aldri hvilken side som kommer fram når jeg har fått låst opp skjermen. Det er absolutt ingenting av de nyttige sakene som virker, jeg kan ikke engang laste ned forsikringsbeviset jeg har fått tilsendt på telefonen. For sikkerhets skyld kan det heller ikke lastes ned over nettet. Funksjoner som f.eks. "finn nærmeste minibank", som kunne vært kjekke, virker bare innimellom, så det går ikke an å stole på dem. Jeg kan lese avisen mens jeg venter på bussen, men det kunne jeg før også - aviser er flyttbare. Brukerveiledningen inneholder ingenting fornuftig, den forteller bare hva ordene betyr på en annen måte, f.eks. "Nedlasting - her kan du laste ned fra nettet" - og ingenting om hvordan man faktisk går fram eller hva man skal gjøre hvis dette ikke stemmer. Det eneste som er litt nyttig, er at jeg kan få sanntids rutetider for transportmidlene. Og kalkulatoren er finere enn på den gamle, men det finnes billigere kalkulatorer. Det finnes sikkert noen andre fikse apper også, men det hjelper ikke når det grunnleggende er fjernet eller blitt mye dårligere. Tror mye av det du nevner er bedre på iPhone . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har iPhone og kommer aldri il å gå tilbake til vanlig mobil. Kommer ikke på noe som fungerer dårligere på iPhone enn på den gamle jeg hadde, jeg sender medlinger kjappere, jeg ringer som vanlig, mail fungerer flott, det samme gjør gps og nettsider etc etc. -også har jeg masse spill hvis jeg kjeder meg og kan spille wordfeud med ungene... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har iPhone og kommer aldri il å gå tilbake til vanlig mobil. Kommer ikke på noe som fungerer dårligere på iPhone enn på den gamle jeg hadde, jeg sender medlinger kjappere, jeg ringer som vanlig, mail fungerer flott, det samme gjør gps og nettsider etc etc. -også har jeg masse spill hvis jeg kjeder meg og kan spille wordfeud med ungene... Helt enig. Eneste ørlite ankepunktet jeg kom på da jeg leste labans innlegg er at alle Outlook-kontaktene mine kommer i kontaktlisten (og det er ikke få i inn- og utland). Men de jeg ringer/sms'er oftest har jeg uansett blant "favoritter" - som laban savnet på sin . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3288999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis36 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har Iphone og er veldig fornøyd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hadde vært greit å komme hjem til ferdig middag av og til - det er sikkert. Det er noen dager som er så hektiske at man knapt rekker å lage i stand middag og spise, før man skal kjøre avgårde og levere på trening f.eks. Eller trene selv for den saks skyld. Hadde jeg hatt vaskehjelp bare en gang hver 14 dag hadde det vært utrolig deilig ''Hadde jeg hatt vaskehjelp bare en gang hver 14 dag hadde det vært utrolig deilig '' Hvis man har fulle jobber, barn og en travel hverdag er noen timer vaskehjelp en gang i uken eller hver fjortende dag en god investering - ikke minst i humør og senket konfliknivå :-). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjalala Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hadde vært greit å komme hjem til ferdig middag av og til - det er sikkert. Det er noen dager som er så hektiske at man knapt rekker å lage i stand middag og spise, før man skal kjøre avgårde og levere på trening f.eks. Eller trene selv for den saks skyld. Hadde jeg hatt vaskehjelp bare en gang hver 14 dag hadde det vært utrolig deilig I latskapen, familiefreden og tidsklemmas navn har jeg kastet alle sosialistiske prinsipper over bord og skaffet meg vaskehjelp hver 14. dag. Det er en av mine beste investeringer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har en Iphone 3GS, den har jeg hatt i ca 2.5 år. Jeg har aldri hatt problemer av noe slag. Den er enkel i bruk. Jeg mener du kan skru av gps slik at den ikke finner deg, for jeg måtte skru den på for å bruke check in-funksjonen på Facebook. I dag var jeg ute i ganske dyp snø på tur, gikk så videre på besøk, etter ca 2 timer oppdaget jeg at jeg manglet telefonen min. Gikk samme løype tilbake og fant den godt nedi snøen, våt og kald. Den var helt svart. Gikk hjem, koblet den til dataen og vips, nå lever den i beste velgående igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er blitt påprakket en Samsung Android, og jeg synes det er et stort tilbakeskritt. Kontakter er bare rot fordi man må drasse på alle som noengang har vært i gmailen. Dvs. enhver idiotadresse du noen gang har fått en gmail fra eller sendt til, ligger i telefonen, inkludert alle noreply automatavsendere. Det går an å slette dem fra gmailen, da forsvinner de forsåvidt fra kontaktlista som sådan, men de er der fremdeles når man skal skrive meldinger (og det er liksom da man bruker kontaktene). Hvis noen vet hvordan jeg får dem helt bort, er jeg glad for tips. Det går ikke an å definere favoritter (ja, jeg vet jeg kan lage grupper, men det er ikke det samme - og jeg vet hvordan jeg legger inn favoritter, men de forsvinner etter ca. 12 timer selv om alt ser fint ut). Man bruker en halvtime på å skrive meldinger uten hundre stavefeil (og man må ha flatt underlag, det går ikke med én hånd). Og når man oppdager enda en stavefeil som det derre trykktastaturet har generert, er det omtrent umulig å posisjonere seg inn der den er, for å rette den. Det er til og med vanskelig å svare når telefonen ringer. Det var sikkert gammeldags å gjøre det ved hjelp av en knapp, men det virket. Den gjør masse ting på egen hånd, selv om jeg har skjermlåsen på. Jeg vet aldri hvilken side som kommer fram når jeg har fått låst opp skjermen. Det er absolutt ingenting av de nyttige sakene som virker, jeg kan ikke engang laste ned forsikringsbeviset jeg har fått tilsendt på telefonen. For sikkerhets skyld kan det heller ikke lastes ned over nettet. Funksjoner som f.eks. "finn nærmeste minibank", som kunne vært kjekke, virker bare innimellom, så det går ikke an å stole på dem. Jeg kan lese avisen mens jeg venter på bussen, men det kunne jeg før også - aviser er flyttbare. Brukerveiledningen inneholder ingenting fornuftig, den forteller bare hva ordene betyr på en annen måte, f.eks. "Nedlasting - her kan du laste ned fra nettet" - og ingenting om hvordan man faktisk går fram eller hva man skal gjøre hvis dette ikke stemmer. Det eneste som er litt nyttig, er at jeg kan få sanntids rutetider for transportmidlene. Og kalkulatoren er finere enn på den gamle, men det finnes billigere kalkulatorer. Det finnes sikkert noen andre fikse apper også, men det hjelper ikke når det grunnleggende er fjernet eller blitt mye dårligere. Hvilken Samsung har du? Jeg har galaxy s2 og der er det hvertfall null problemer å legge til kontakter under favoritter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Taster/ikke-taster er en forskjell, men smarttelefonene har jo veldig mye flere muligheter, kfr. andre svar i tråden :-). Hadde jeg ikke forsøkt, ville jeg kanskje vært fornøyd, men forsøker man, skjønner man ikke at man klarte seg uten :-). Jeg har iPhone fordi alle sa jeg måtte, og jeg fortsatt mer fornøyd med min gamle med taster. Så de som er fornøyde er sikkert det, men vi som var fornøyde med det vi hadde og ikke har behov for fancygreiene - vi klarer oss helt fint uten Det aller verste er at det tar hundre år å skrive sms! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvilken Samsung har du? Jeg har galaxy s2 og der er det hvertfall null problemer å legge til kontakter under favoritter. Jeg har også den. Det går fint å legge inn favoritter, de ligger der med stjerner og det hele i flere timer, men bare for en stund. Nå har jeg gjort det noe sånt som fire ganger, med nøyaktig samme effekt, så nå gidder jeg ikke mer, hvis jeg ikke får noen helt konkrete tips. Dessuten er det merkelig at man lett kan velge et nummer fra lista over "frequently dialled" og på en enkel, intuitiv måte flytte det til _svartelista_, men ikke til favoritter. For meg er det gjerne slik at de numrene jeg ofte ringer, hører til favorittene, ikke til de jeg vil ha svartelistet. Men jeg er gammel og sær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har hatt iPhone i tre og et halvt år, og har aldri hatt trøbbel med SMS. I disse årene har jeg hatt både Netcom og OneCall uten at det har vært noe tull. Andre som har iPhone svarer nå på meldinger jeg sender dem, så de har neppe trøbbel de heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375015-iphone-smartphone-vs-vanlig-mobil/page/2/#findComment-3289103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.