Gå til innhold

Hvilket Choicehotell i norden bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lå 3 netter på choice hotel i Tromsø for ca 3 år siden, og det var et flott hotell:

http://www.choicehotels.no/clarion/en/tromso-hotel-clarion-no086-en?tab=0&JSESSIONID=E0BB2A3A9EA8F8286767CF70D2206ECB.chiweb07&rc=1

Var så heldig å få rom på hjørnet (du kan se det på ett av bildene, det stikker litt ut) - og det var helt fantastisk utsikt, hurtigruta gikk forbi like bortenfor.

God mat - og så var det boblebad ute på toppen av bygget, med badstu rett innenfor. Utrolig stilig å sitte der med en halvliter og skravle - eller bare slappe av.

vil gjerne dit igjen :-)

Jeg har bodd på Clarion Sign i Stockholm og det er et flott hotell. De har lagt vekt på kunst, design og arkitektur, har en flott SPA-avdeling på toppen av hotellet og ligger sentralt i Stockholm som jo er en fin by.

http://www.clarionsign.se/hotell.aspx

Annonse

Jeg lå 3 netter på choice hotel i Tromsø for ca 3 år siden, og det var et flott hotell:

http://www.choicehotels.no/clarion/en/tromso-hotel-clarion-no086-en?tab=0&JSESSIONID=E0BB2A3A9EA8F8286767CF70D2206ECB.chiweb07&rc=1

Var så heldig å få rom på hjørnet (du kan se det på ett av bildene, det stikker litt ut) - og det var helt fantastisk utsikt, hurtigruta gikk forbi like bortenfor.

God mat - og så var det boblebad ute på toppen av bygget, med badstu rett innenfor. Utrolig stilig å sitte der med en halvliter og skravle - eller bare slappe av.

vil gjerne dit igjen :-)

Tromsø er faktisk et sted jeg gjerne hadde reist til! Aldri vært lenger nord enn Nord-Trøndelag, så på tide!

Takk for tips :)

Jeg har bodd på Clarion Sign i Stockholm og det er et flott hotell. De har lagt vekt på kunst, design og arkitektur, har en flott SPA-avdeling på toppen av hotellet og ligger sentralt i Stockholm som jo er en fin by.

http://www.clarionsign.se/hotell.aspx

Stockholm står også på ønskelista... Gamla Stan osv.. mange år siden sist:)

Takk for tips!

Stockholm står også på ønskelista... Gamla Stan osv.. mange år siden sist:)

Takk for tips!

Jeg er enig i at Sign er et flott hotell, og sentralt. Bodde der en langhelg sommeren 2010. Anbefales.

Ulempen (som ved flere Clarion-hotell) er at de ikke har skikkelige dører til badene. Om du reiser med en venninne (som jeg gjorde), så kan det være greit å være oppmerksom på dette.

Døra er av frostet glass, så man ser det meste. Dessuten er det ikke en dør som lukkes skikkelig, bare ligger "inntil" - om du forstår hva jeg prøver å si. Man hører også alt... :)

Bortsett fra det, et fantastisk hotell i en fantastisk by :)

Gjest annlovinda

Jeg er enig i at Sign er et flott hotell, og sentralt. Bodde der en langhelg sommeren 2010. Anbefales.

Ulempen (som ved flere Clarion-hotell) er at de ikke har skikkelige dører til badene. Om du reiser med en venninne (som jeg gjorde), så kan det være greit å være oppmerksom på dette.

Døra er av frostet glass, så man ser det meste. Dessuten er det ikke en dør som lukkes skikkelig, bare ligger "inntil" - om du forstår hva jeg prøver å si. Man hører også alt... :)

''Man hører også alt... :)''

Det hadde betydd forstoppelse for meg.....

Takk for info:)

Ja, kjenner til de dørene der.... og er enig i at det er en litt snodig løsning....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...