Gå til innhold

Nå har jeg fått gresset mitt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm. Men ser det sunt ut, pulveret? Jeg håpet at det skulle det.

Har du fått med deg at Gud har forlatt oss?:)

Det ser i grunn mest rart ut. Jobber med å finne en forsøkskanin som jeg kan teste det på.

Jasså? Jeg trodde han forlot oss tidlig på 1900-tallet.

Det ser i grunn mest rart ut. Jobber med å finne en forsøkskanin som jeg kan teste det på.

Jasså? Jeg trodde han forlot oss tidlig på 1900-tallet.

Å han ja, men jeg snakker om Gud her i huset. Han har reist på heisatur og kommer ikke hjem før på søndag. Jeg har tenkt å steppe inn som frivillig vikar. Ønskes det en diagnose, eller kanskje en spydighet?:)

Å han ja, men jeg snakker om Gud her i huset. Han har reist på heisatur og kommer ikke hjem før på søndag. Jeg har tenkt å steppe inn som frivillig vikar. Ønskes det en diagnose, eller kanskje en spydighet?:)

Gud har reist på ferie, ja. Da stepper Dr. tonie inn.

Annonse

''Ønskes det en diagnose, eller kanskje en spydighet?:)

''

I mangel av bedre alternativer, ønskes sikkert begge deler veldkommen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...