Gå til innhold

Monobryn på 9-åring. Nappe?

Gjest Nappe eller la være?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å holde en lang preken om at man skal akseptere seg selv som man er og andre klisjeer er i mine øyne en dramatisering.

Helt udramatisk å nappe øyebryn.

mvh

''Å holde en lang preken om at man skal akseptere seg selv som man er og andre klisjeer er i mine øyne en dramatisering.

Helt udramatisk å nappe øyebryn.

''

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt henne med til en frisørsalong og få proff napping.

Enklere å vedlikeholde for oss vanlige etterpå :-)

-Hensynet til barnets selvfølelse ville for meg veid tyngst her. Tar i betraktning at napping er en enkel og helt ufarlig prosedyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det omtrent prikklikt som deg da jeg vokste opp....

11-åringen her går ALDRI uten sånn "minitopp" nå....

''11-åringen her går ALDRI uten sånn "minitopp" nå....

''

Jenta mi på 10,5 har ikke begynt med det ennå, men hun har noen liggende i skapet sitt (arvet dem) som jeg vet hun synes er litt spennende å ha der - men hun vil ikke bruke dem ennå, og det synes jeg er helt greit.

Det er vel like før da, for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...