sant å si Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg husker den diskusjonen. Så godt å høre at det gikk så bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Å holde en lang preken om at man skal akseptere seg selv som man er og andre klisjeer er i mine øyne en dramatisering. Helt udramatisk å nappe øyebryn. mvh ''Å holde en lang preken om at man skal akseptere seg selv som man er og andre klisjeer er i mine øyne en dramatisering. Helt udramatisk å nappe øyebryn. '' Helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg ville tatt henne med til en frisørsalong og få proff napping. Enklere å vedlikeholde for oss vanlige etterpå :-) -Hensynet til barnets selvfølelse ville for meg veid tyngst her. Tar i betraktning at napping er en enkel og helt ufarlig prosedyre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Napp i vei:-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hadde det omtrent prikklikt som deg da jeg vokste opp.... 11-åringen her går ALDRI uten sånn "minitopp" nå.... ''11-åringen her går ALDRI uten sånn "minitopp" nå.... '' Jenta mi på 10,5 har ikke begynt med det ennå, men hun har noen liggende i skapet sitt (arvet dem) som jeg vet hun synes er litt spennende å ha der - men hun vil ikke bruke dem ennå, og det synes jeg er helt greit. Det er vel like før da, for henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Napp i vei, sier jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.