Gå til innhold

Det norske folks sikkerhet er truet

Anbefalte innlegg

Gjest lauring

''En skjeggete Arfan Bhatti raste mot norsk Afghanistan-deltakelse. Han er tidligere terrortiltalt og er kjent for å ha medvirket til skudd mot synagogen i Oslo i september 2006.

- Det norske folk må vite at deres sikkerhet vil være truet så lenge Norge har soldater i Afghanistan. Det er ikke en trussel. Det er en advarsel til deres eget beste, sa Bhatti.

Arfan Bhatti sa også at Norge er i krig med muslimer og Islam gjennom sin deltakelse i okkupasjonen av Afghanistan.''

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10076164

For et par år siden utbasunerte Bhatti friskt at han skulle flytte fra Norge til Pakistan og bosette seg der: - Det går ikke an for meg å leve i vesten lenger. Dessuten vil jeg ikke at barna mine skal bli så veldig påvirket av norsk kultur.

Skal han ikke snart dra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/375070-det-norske-folks-sikkerhet-er-truet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• tusseline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonymdame

Jeg håper han drar, og at tar med seg sine likesinnede og forsvinner fortere enn svint ut av dette landet.

Jeg ønsker at slike ekstremister som ikke bidrar til noen verdens ting når det gjelder å utvikle et godt samfunn å leve i, flytter dit de kan true og herje så masse de ønsker.

Vi nordmenn sitter å ser på disse typene som truer og truer.

Nå er ikke Krekar dømt for noe i Norge. Men det forfekter ikke det fakum at han har gjort såpass mye jævelskap i sitt eget land, at han tør ikke returnere.

Og Bhatti ! At det går an ! Rister på hodet av samfunnet pr.idag.

Jeg tror han er for glad i å være en av få som virker truende og gjenom det få oppmerksomhet. Der nede blir han bare en av røkla i tillegg til at han må leve under helt andre forhold enn her. Tror han har blitt for bekvem.

Han er vel her fordi han ble utvist "der nede" fordi de ikke ville ha så ekstreme folk på universitetet han gikk på?

Med vennlig hilsen

Jeg tror han er for glad i å være en av få som virker truende og gjenom det få oppmerksomhet. Der nede blir han bare en av røkla i tillegg til at han må leve under helt andre forhold enn her. Tror han har blitt for bekvem.

oops - jeg forvekslet ham med den andre fyren (gidder ikke sjekke navnet nå).

Annonse

Gjest anonymdame

oops - jeg forvekslet ham med den andre fyren (gidder ikke sjekke navnet nå).

Du skal slippe å sjekke opp det navnet, for han er i fengsel, og blir faktisk der sittende.

Mens denne møkkagjengen jeg referer til, får holde på med sine truende holdninger til stadighet.

Mens vi nordmenn sitter med luen i hånden, og ikke tør si et ord.

Hele bydeler blir fraflyttet i det stille, for de har funnet ut at det er best slik.

Jeg liker din balanserte holdning til dette her, men er du happy med utviklingen slik den er nå ?

Et konkret spørsmål : Hvor mange slike ektremister synes du skal få lov til å oppholde seg i vårt land ?

Ta med krigsforbytere som søker tilflukt her, eller andre som har gjort så mye faenskap at de ikke tør vende tilbake til sine fødeland !

En ting er sikkert sør, det faenskapet de har gjort i sine egne hjemland er det samme som de driver med her - uten å bli forfulgt.

''Han må gjerne ta diverse av sine høyreekstreme venner med seg''

Kun i din skrullete opp-ned verden at disse har noe som helst til felles.

Høyreekstremisme er det samme, enten det kommer fra fanatiske kristne, fanatiske muslimer eller fanatiske XXXXX.

De er mot likestilling for kvinner, mot homofiles rettigheter, for religiøs kontroll av samfunnet, mot sosialdemokrati, mot sosialisme, og hele pakken.

Gjest Nord og ned.

Høyreekstremisme er det samme, enten det kommer fra fanatiske kristne, fanatiske muslimer eller fanatiske XXXXX.

De er mot likestilling for kvinner, mot homofiles rettigheter, for religiøs kontroll av samfunnet, mot sosialdemokrati, mot sosialisme, og hele pakken.

Hvor mange tror du egentlig er interressert i det poltisk sinnsforvirrede kartet du sitter her å terper på i åresvis?

Dere venstreekstremister har jo for lengst erklært jødene i israel for å være en slags nazister, så du følger vel kanske bare flokken?

Du skal slippe å sjekke opp det navnet, for han er i fengsel, og blir faktisk der sittende.

Mens denne møkkagjengen jeg referer til, får holde på med sine truende holdninger til stadighet.

Mens vi nordmenn sitter med luen i hånden, og ikke tør si et ord.

Hele bydeler blir fraflyttet i det stille, for de har funnet ut at det er best slik.

Jeg liker din balanserte holdning til dette her, men er du happy med utviklingen slik den er nå ?

Et konkret spørsmål : Hvor mange slike ektremister synes du skal få lov til å oppholde seg i vårt land ?

Ta med krigsforbytere som søker tilflukt her, eller andre som har gjort så mye faenskap at de ikke tør vende tilbake til sine fødeland !

En ting er sikkert sør, det faenskapet de har gjort i sine egne hjemland er det samme som de driver med her - uten å bli forfulgt.

Hei,

Jeg er ikke happy med ekstremisme, enten det er fra høyresiden eller venstresiden. Faktum er dog at akkurat nå for tiden er høyreekstremisme (ekstreme muslimer, kristne, nazister og diverse gærningene som er mot "samfunnet", likestilling, vitenskap, homofile, alenemødre, osv) som er et større problem i Europa. I noen andre land finnes det venstreekstremister - for eksempel Colombia.

Vi har ytringsfrihet og vi har signert den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Det betyr at noen mennesker har rett til å få innvilget asyl her. De fleste av dem er hyggelige mennesker, men selvsagt finnes det også ekstremister og folk som Krekar. Synd, men sant.

Disse er selvsagt overhodet ikke representative for verken innvandrere, asylsøkere eller muslimer i Norge. De fleste av dem er hyggelige, og har svært lite til overfor for ekstremistene. Du så også at lederne for diverse moskéer og Islamsk Råd fordømte Bhatti og de andre.

Jeg synes det de sier er grusomt. Jeg er totalt uenig med dem i omtrent alt de sier, men samtidig så skal vi ha ytringsfrihet i Norge. Og da må vi akseptere at de vi ikke liker demonstrerer.

Brudd på straffeloven skal vi selvsagt ikke akseptere.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hvorfor svarer du ikke?

Er du enig med Bhatti når han sier: "Det norske folks sikkerhet er truet".

?

Klart den er det. Noe burde vel gått opp for de fleste av oss etter Breivik. Ingenting fungerte. Her til lands er det fritt frem for alle ekstreme som måtte ønske å "brenne av noe krutt". Og de finnes blant oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...