Gå til innhold

Det norske folks sikkerhet er truet

Anbefalte innlegg

Klart den er det. Noe burde vel gått opp for de fleste av oss etter Breivik. Ingenting fungerte. Her til lands er det fritt frem for alle ekstreme som måtte ønske å "brenne av noe krutt". Og de finnes blant oss.

Hei,

Jeg tror ikke det er noe vanskeligere eller lettere enn i de fleste andre land. Det er helt umulig å sikre seg 100%.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• tusseline

1

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Jeg tror ikke det er noe vanskeligere eller lettere enn i de fleste andre land. Det er helt umulig å sikre seg 100%.

Med vennlig hilsen

Tro kan man gjøre i kjerka. 22. juli viste at vi er mektig langt fra noe 100%. Det sviktet på alle bauer og kanter.

Annonse

Tro kan man gjøre i kjerka. 22. juli viste at vi er mektig langt fra noe 100%. Det sviktet på alle bauer og kanter.

Det er ikke noe land i verden som er 100% sikkert.

Utover det er jeg selvsagt enig i at PST burde ha detektert ABB, og generelt ha forstått at internett forlengst er en tumleplass for ekstremister.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Utover det er jeg selvsagt enig i at PST burde ha detektert ABB, og generelt ha forstått at internett forlengst er en tumleplass for ekstremister.

Med vennlig hilsen

''og generelt ha forstått at internett forlengst er en tumleplass for ekstremister.''

Noe du er et grellt eksempel på.

Med vennlig hilsen

At noe land i verden ikke er 100% sikkert er noe alle vet. Det er ikke det som diskuteres i denne tråden. Det vi diskuterer er hvorvidt det norske folks sikkerhet kan være truet og til det svarer jeg et klart ja. Ekstremister boltrer seg som vi vet fritt og det var heller ikke vanskelig for en av dem å gå fra å boltre seg på nettet til å ta livet av en hel haug med mennesker uten at noe fungerte hverken før "angrepet" eller under "angrepet". Vi er dårlig på sikkerhet, det er bevist. Vi er for naive. Dette rammer ikke oss. Vi er et fredselskende folk osvosv. Vi er et demokrati hvor alle skal få boltre seg fritt og det kommer garantert til å smelle igjen og igjen.

At noe land i verden ikke er 100% sikkert er noe alle vet. Det er ikke det som diskuteres i denne tråden. Det vi diskuterer er hvorvidt det norske folks sikkerhet kan være truet og til det svarer jeg et klart ja. Ekstremister boltrer seg som vi vet fritt og det var heller ikke vanskelig for en av dem å gå fra å boltre seg på nettet til å ta livet av en hel haug med mennesker uten at noe fungerte hverken før "angrepet" eller under "angrepet". Vi er dårlig på sikkerhet, det er bevist. Vi er for naive. Dette rammer ikke oss. Vi er et fredselskende folk osvosv. Vi er et demokrati hvor alle skal få boltre seg fritt og det kommer garantert til å smelle igjen og igjen.

Det smeller ikke mindre på steder som er lukket, eller som ikke er demokrati.

Med vennlig hilsen

Gjest anonymdame

Overskriften din "Det norske folks sikkerhet er truet". Hva mener du med det?

Nei, men kjære tusseline da. Hvorfor spør du lauring om dette da ? Har du ikke lest hva Bhatti har stått - utenfor vårt eget storting, og sagt ?

Det er jo ikke lauring som sier at "Det norske folks sikkerhet er truet", det er jo Bhatti !

Denne møkkagjengen GJØR jo ikke annet. Og de får holde på ufortørnet videre i sine trusler.

De skulle gjort det samme i land hvor ytringsfriheten er noget innskrenket !

Og ja, jeg mener at det norske folk's sikkerhet ER truet av denne ekstremist-gjengen.

Nei, men kjære tusseline da. Hvorfor spør du lauring om dette da ? Har du ikke lest hva Bhatti har stått - utenfor vårt eget storting, og sagt ?

Det er jo ikke lauring som sier at "Det norske folks sikkerhet er truet", det er jo Bhatti !

Denne møkkagjengen GJØR jo ikke annet. Og de får holde på ufortørnet videre i sine trusler.

De skulle gjort det samme i land hvor ytringsfriheten er noget innskrenket !

Og ja, jeg mener at det norske folk's sikkerhet ER truet av denne ekstremist-gjengen.

Men du er jo enig med Bhatti i at det norske folks sikkerhet er truet?

Dette er prisen vi betaler for ytringsfrihet. Da må vi akseptere de som sier ting som er helt hårreisende (enten de heter Bhatti, Siv Jensen, Tore Tvedt, eller hvem det nå enn er man ikke liker), så lenge de holder seg innenfor straffeloven.

Alternativet er å avskaffe ytringsfriheten.

Med vennlig hilsen

Annonse

Høyreekstremisme er det samme, enten det kommer fra fanatiske kristne, fanatiske muslimer eller fanatiske XXXXX.

De er mot likestilling for kvinner, mot homofiles rettigheter, for religiøs kontroll av samfunnet, mot sosialdemokrati, mot sosialisme, og hele pakken.

Sludder. Ser du på Sharia-styrte samfunn er det ikke noe annet enn kommunisme i forkledning. Det er kun i din skrullete sinnsyke Bizarro-verden at du får dette til høre til på høyresiden. Gå å ta pillene dine du.

Sludder. Ser du på Sharia-styrte samfunn er det ikke noe annet enn kommunisme i forkledning. Det er kun i din skrullete sinnsyke Bizarro-verden at du får dette til høre til på høyresiden. Gå å ta pillene dine du.

Det har overhodet intet å gjøre med kommunisme, og du ser at i flere muslimske land (som f. eks. Iran) så er det kommunistene som aktivt bekjemper de høyreorienterte prestestyrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...