Gå til innhold

Om snøen som ikke falt i fjor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

14

• PieLill

3

• laban

2

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Kan vi ikke inngå en avtale om at snøen som ikke falt i fjor kunne falle i forfjor istedet for i år? Så kan skientusiastene gå på ski i forfjor, og så kan frosken ha rett i at våren kommer om noen få uker?

Evt i forforfjor, det går også fint. Bare ikke i år.

Kan vi ikke inngå en avtale om at snøen som ikke falt i fjor kunne falle i forfjor istedet for i år? Så kan skientusiastene gå på ski i forfjor, og så kan frosken ha rett i at våren kommer om noen få uker?

Også jeg som mener å huske at du en gang i tiden sa at bortoverski ikke var så aller verst, i motsetning til nedoverski?

Kanskje jeg bare fantaserer!

Men jeg kunne godt ha tenkt meg litt måkefri snø...

*Liker*

Gjest Ulvinnen

Den stemmer jeg så gjerne for.

Også jeg som mener å huske at du en gang i tiden sa at bortoverski ikke var så aller verst, i motsetning til nedoverski?

Kanskje jeg bare fantaserer!

Men jeg kunne godt ha tenkt meg litt måkefri snø...

Motsatt. Jeg er glad i nedoverski, men når jeg ikke engang kan dra på handletur en dag som i dag har jeg ikke så mye i alpinbakken å gjøre :(

Annonse

Motsatt. Jeg er glad i nedoverski, men når jeg ikke engang kan dra på handletur en dag som i dag har jeg ikke så mye i alpinbakken å gjøre :(

Hmmm.... jeg prøvde meg på en logisk slutning og antok at det var bortover som ville fungere best. Tenk så praktisk det hadde vært; da kunne du jo ha gått på ski til butikken på dager som i dag.

Jeg har forøvrig planlagt å få en intens skivegrer til å ta på seg skiene sine denne sesongen ;-)

Ja, jeg er ikke særlig glad i hunder når jeg er på ski... Husker i særdeleshet en hund i bånd i en bratt bakke, og den løp selvfølgelig tvers over løypa da jeg var på vei ned isete spor. Kunne endt riktig dårlig.

Sønnen min traff en slik hund, i bånd tvers over løypa nederst i en bratt bakke, for et par år siden, han var vel ca. 8 år, tenker jeg. Det gikk heldigvis nokså bra, han er god på ski og det var en av vintrene med mye snø, men vi måtte grave ganske lenge før vi fikk han opp fra fonnen han måtte sikte på...

Jeg vil gjerne at vi har vinter så lenge vi har skiføre, men i det øyeblikket snøen råtner så vil jeg ha vår. Øyeblikkelig! Sånn sett er det ok å bo ved sjøen i lavlandet, det er gjerne litt enten eller :-)

'' Sånn sett er det ok å bo ved sjøen i lavlandet, det er gjerne litt enten eller :-)''

Men her i høylandet har vi hatt "skiføre" siden 7. desember...

Nå er det imidlertid Skiføre!

:-)

'' Sånn sett er det ok å bo ved sjøen i lavlandet, det er gjerne litt enten eller :-)''

Men her i høylandet har vi hatt "skiføre" siden 7. desember...

Nå er det imidlertid Skiføre!

:-)

Her har det vært så lite snø at jeg i år ikke har klint til gulvet på kjøkkenet med glider. Så ikke så galt at det ikke er godt for _noe_...*s*

Men det spørs hvordan det går med parketten min i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...