Gå til innhold

Programmene til Linda Eide

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamta - den gode gamle

Jeg sitter ikke klistret foran skjermen når programmet sendes, mest fordi jeg ser lite TV, men har likevel stor sans for henne. Utradisjonelt, uhøytidelig og ekte, hun balanserer hårfint på kanten mellom det snodige og altfor sære.

Gjest trådstarter

Å, hun scnakker ikke Oschlo dialekt må vite :-O

Da bare MÅ det bli så feil assa.

Feil. Jeg er veldig glad i andre dialekter enn Oslo-dialekten. Faktisk har Linda Eides dialekt det eneste jeg liker med hennes programmer.

Det må faktisk være lov å si at man ikke liker programmer, uten at man skal angripe den som mener dette.

Annonse

Annonse

Jimmi Hendriksen i korttidsminneforeningen... Heheheheheheeeee!!!

Og hva var det med "hudfargede knestrømper"? Jeg har cd'n fra Irma 1000 hjemme, høres ut som jeg må ta den frem igjen! :o)

Og den der helt vanvittige laaaaange lege-føljetongen de lagde?

tzatziki1365380058

Og hva var det med "hudfargede knestrømper"? Jeg har cd'n fra Irma 1000 hjemme, høres ut som jeg må ta den frem igjen! :o)

Og den der helt vanvittige laaaaange lege-føljetongen de lagde?

http://no.wikipedia.org/wiki/Irma_1000

Hadde glemt mye av dette. Heldige du som har cd'n!!!!!

http://no.wikipedia.org/wiki/Irma_1000

Hadde glemt mye av dette. Heldige du som har cd'n!!!!!

Sykepleier Lege Halvorsen ja! Og "Hver morgen tok de på seg klærne bakfrem og hele dagen ble ødelagt"... (eller noe sånt) *ler så tårene triller*

Å, hun scnakker ikke Oschlo dialekt må vite :-O

Da bare MÅ det bli så feil assa.

Det var da en pussig ting å si.

Jegg liker Linda Eide, men jeg har ingen problemer med å se at hun er såpass spesiell at det ikke er noe for enhver smak, uten at det betyr at det er dialekta som er problemet.

Gjest Kun i korte innslag

Blir liksom litt for mye av alt!

Det hele topper seg med antrekket og dialekten, det er grenser hvor artig det er i lengden.....

Dama er smart og reflektert, men ikke mere enn ett innslag på ca. 2 min., det holder evig nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...