Gå til innhold

Det verste pålegget du har smakt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• frosken

7

• candyqueen_83

7

• Lillemus

6

Annonse

Lungemos. Jeg blir helt dårlig av å se folk spiste tykke skiver med kald lungemos på brødskiva. Og det samme med blodpudding.

Har aldri hørt at lungemos og blodpudding brukes som pålegg. Vi fikk begge deler som middagsmat som barn *usj*

Annonse

Gjest Modern77

Ja, honning er det verste jeg vet og av pålegg. Den smaken og lukta byr meg så voldsomt i mot!

Nei honning er kjempegodt, særlig på nybakt grovbrød mmmm :)

Hvis jeg er forkjølet tar jeg meg en ekstra honningkur med te med honning og sitron og en tykk brødskive med masse honning.

Det er forskjell på honningtyper og da,

lynghonning her en mer kraftig smak, mens de lyse blomsterhonningene er mildere og søtere... smak og behag.

Kaviar kommer på en god andreplass, men øverst troner makrell i tomat. Fatter ikke at ingen har nevnt det her før i tråden. Det både lukter og smaker helt ukristelig, og det er i mine øyne et fullstendig uspiselig produkt.

Ok.....Rart :-)

''Sunda har den gode, friske smaken av honning.''

http://stabburet.no/palegg/sunda

Sunda er vel rett og slett honning med sukker og noe mer guffe oppi? Har aldri skjønt vitsen med Sunda, men husker vi hadde det da vi var barn. Jeg er veldig glad i honning, men Sunda skal man få ha i fred for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...