Gjest bekymret mor eller? Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ble litt redd nå, leste i et blad ang ei jente som hadde cp, de oppdaget det pga hun 4 mnd gammel begynte å slenge seg bakover. Det fikk meg til å tenke på min nå 16 mnd gamle baby (som vel ikke er baby lenger snart...) for hun har også pleid å slenge seg bakover, men da når hun har vært sint... har vært redd hun skulle skade ryggen/nakken.... Men nå tenker jeg, tenk om hun har cp?? Har nettopp lært seg å gå (fra 15 mnd alder) og har begynt å bli ganske så stødig og det virker som hun har god kroppskontroll. Søsteren lærte seg ikke å gå før hun var nærmere 18 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Tviler sterkt på at hun har cp bare fordi hun slenger seg bakover i sinne Jeg har vært borti halvannetåring som har fått cp-diagnose, og det har vært helt andre ting! Er du bekymret, sånn at det plager deg, så ville jeg fått henne undersøkt... For din egen del, ikke fordi jeg tror det feiler henne noe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg husker det med hodeslenginga godt fra da jeg selv hadde småbarn... Når de gråt kunne de slenge seg bakover med overkroppen (tror det var helst når de var sinna). Ingen av dem har CP iallefall;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Om det var cp, ville hun neppe slenge seg bakover bare når hun er sint og ikke ellers. Tror du kan ta dette med knusende ro. Blir du merkbart oppskaket eller hun på andre måter får ut av deg den reaksjonen hun ønsker, kan dette trigge adferden. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.