Gå til innhold

Baby som slenger seg bakover?

Gjest bekymret mor eller?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret mor eller?

Ble litt redd nå, leste i et blad ang ei jente som hadde cp, de oppdaget det

pga hun 4 mnd gammel begynte å slenge seg bakover.

Det fikk meg til å tenke på min nå 16 mnd gamle baby (som vel ikke er baby lenger snart...) for hun har også pleid å slenge seg bakover,

men da når hun har vært sint... har vært redd hun skulle skade ryggen/nakken....

Men nå tenker jeg, tenk om hun har cp??

Har nettopp lært seg å gå (fra 15 mnd alder) og har begynt å bli ganske så stødig og det virker som hun har god kroppskontroll. Søsteren lærte seg ikke å gå før hun var nærmere 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler sterkt på at hun har cp bare fordi hun slenger seg bakover i sinne ;)

Jeg har vært borti halvannetåring som har fått cp-diagnose, og det har vært helt andre ting!

Er du bekymret, sånn at det plager deg, så ville jeg fått henne undersøkt... For din egen del, ikke fordi jeg tror det feiler henne noe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det med hodeslenginga godt fra da jeg selv hadde småbarn... Når de gråt kunne de slenge seg bakover med overkroppen (tror det var helst når de var sinna). Ingen av dem har CP iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var cp, ville hun neppe slenge seg bakover bare når hun er sint og ikke ellers.

Tror du kan ta dette med knusende ro.

Blir du merkbart oppskaket eller hun på andre måter får ut av deg den reaksjonen hun ønsker, kan dette trigge adferden.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...