Gjest Lola41 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 De første fem dagene mellom 39-40 i feber. Så en kur med Imacillin. Feberen gikk noe ned, men er nå stigende igjen. Hoster og både tett og rennende nese. Bør vi be legen ta ytterligere prøver? Mykoplasma pneumoni? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg hadde definitivt bedt om flere prøver når formen forverres igjen ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Mycoplasma har ikke symptomer som tett/rennende nese, heller ikke høy feber. Typisk for mycoplasma er at feberen er veldig moderat, gjerne bare litt høyere enn 38, ikke over 39. Dattra mi hadde det før jul, og jeg fikk beskjed av to leger om at hun hadde veldig typiske symptomer. (står også mye om det på nettet) Kan ikke være influensa hun har da? Det kan jo sitte i leeenge. God bedring. Kommer seg nok snart:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg ville kontaktet legen og bedt om en ny vurdering. Dersom infeksjonsprøvene er høye så trenger hun sannsynligvis en annen AB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lola41 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Mycoplasma har ikke symptomer som tett/rennende nese, heller ikke høy feber. Typisk for mycoplasma er at feberen er veldig moderat, gjerne bare litt høyere enn 38, ikke over 39. Dattra mi hadde det før jul, og jeg fikk beskjed av to leger om at hun hadde veldig typiske symptomer. (står også mye om det på nettet) Kan ikke være influensa hun har da? Det kan jo sitte i leeenge. God bedring. Kommer seg nok snart:) Legene sier at det er for sent for influensa. Kanskje bare en vanlig forkjølelse da. Men rart med feber i to uker. Nå er feberen moderat - 38. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Legene sier at det er for sent for influensa. Kanskje bare en vanlig forkjølelse da. Men rart med feber i to uker. Nå er feberen moderat - 38. For sent med influensa? Influensaen har jo bare så vidt startet... Uansett, jeg ville nok tatt barnet med til legen igjen. Det er tydelig at Imacillinen ikke har gjort jobben sin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Legene sier at det er for sent for influensa. Kanskje bare en vanlig forkjølelse da. Men rart med feber i to uker. Nå er feberen moderat - 38. Vil bare skyte inn at det overhodet ikke er for sent for influensa, vi har influensapasienter liggende på sykehuset der jeg jobber i skrivende stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.