Gjest tami Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 mitt lille barnebarn har trøbbel i tårnet! eller han har ikke noe vondt, men det kommer litt sånt hvit ut av tissen hans og drypper i trusen. Er det vanlig hos en 4 åring? jeg ba de gå til legen med han.Sønnen min lurte fært på . om han hadde slikt .når han var liten! Kan det være en betennelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, hyppig renhold av forhuden er viktig, men den skal ikke trekkes tilbake! Jeg mener vi brukte en engangssprøyte med sterilt vann og spylte forsiktig under forhuden og deretter hadde på brulidin krem. Men hør med legen på helsestasjonen, helsesøster eller fastlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tami Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, hyppig renhold av forhuden er viktig, men den skal ikke trekkes tilbake! Jeg mener vi brukte en engangssprøyte med sterilt vann og spylte forsiktig under forhuden og deretter hadde på brulidin krem. Men hør med legen på helsestasjonen, helsesøster eller fastlegen. takk for godt råd. svaret er sendt videre:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.