Kelia Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 min 6-åring har hatt lungebetennelse to ganger. begynte med hosting begge ganger og legen mente at han "hostet på seg" lungebet. han har nå hatt hoste i ca en uke og jeg er redd for at han skal få lungebet igjen. noen med erfaring her? bør han ha hostemedisin? er litt sånn tørrhoste men også slitt slim som løsner tror jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 '' bør han ha hostemedisin? er litt sånn tørrhoste men også slitt slim som løsner tror jeg?'' Hvis det er noe slim så skal han ikke ha hostedempende, da hoster kroppen for å kvitte seg med slimet, kanskje slimløsende kan hjelpe? Men det er vel i grunnen sånn at hostesaft som er reseptfri ikke har noen virkning overhodet? Mener at det har vært testet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.