Gjest GA Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 til de som fikk med seg forrige tråd: Prøver på nytt med innleggelse for utredning i morgen (mistanke om ME). Håper jentungen og jeg ikke blir sendt hjem med uforrettet sak denne gangen. -og at det er mulig å treffe noen som forstår hva som foregår og faktisk har ørlite kompetanse om denne sykdommen hvis det er det hun har.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Leste den forrige tråden din. Ønsker alt mulig hell for morgendagen - at det blir tatt godt vare på og får en skikkelig undersøkelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Oensker dere masse lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Lykke til ! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Lykke til og håper det går bra denne gangen, at de finner ut hva som feiler jenta og at hun snart får hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Krysser alt som krysses kan! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lykke til, håper at dere blir tatt på alvor denne gangen og at dere slipper en ny runde med det der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Håper det går bedre denne gangen og at dere får hjelp av noen som har peiling. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Krysser fingrene for dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvordan gikk det i går? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvordan gikk det i går? Ja, det lurer jeg også på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvordan gikk det i går? Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...) Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen. -og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-. Kanskje dette er straffen for å ha hengt på DOL siden guttungen ble unnfanget? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...) Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen. -og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-. Kanskje dette er straffen for å ha hengt på DOL siden guttungen ble unnfanget? Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...) Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen. -og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-. Kanskje dette er straffen for å ha hengt på DOL siden guttungen ble unnfanget? Håper dere har fått konstruktive møter i dag... Når det først er så galt at begge ungene er syke, er det jo mer "praktisk" at de feiler det samme....om man kan se det sånn.. Husk: bedringen kan komme fort! Hos oss gikk det ganske fort oppover når det først ble bedre - og nå er det helt bra! (*banker i bordet*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...) Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen. -og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-. Kanskje dette er straffen for å ha hengt på DOL siden guttungen ble unnfanget? Håper det kom noe ut av dagens oppsummeringsmøte. Tenker på dere fra tid til annen; det må være rart å bli kastet ut i et slikt "annerledesliv" som det å ha syke barn på sett og vis innebærer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME? ''Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?'' -du kan tro vi også lurer på det. Genetisk disposisjon kanskje? Borrelia? Svineinfluensa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Håper dere har fått konstruktive møter i dag... Når det først er så galt at begge ungene er syke, er det jo mer "praktisk" at de feiler det samme....om man kan se det sånn.. Husk: bedringen kan komme fort! Hos oss gikk det ganske fort oppover når det først ble bedre - og nå er det helt bra! (*banker i bordet*) Ikke særlig konstruktivt nei. De pratet om fysioterapi, kognitiv terapi, opptrening, at hun måtte tilbake på skolen og at hun var for nært knyttet til omsorgsperson (meg). Finner du ikke feil ved ungen er det jo alltid mora... Jeg lurte litt på om hun kanskje burde stabiliseres før vi begynte med opptrening, men... Tror vi satser på opplegget i Strømmen (forhenv Lillestrøm Helseklinikk). De har iallefall erfaring og opplegg som har virket for mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ikke særlig konstruktivt nei. De pratet om fysioterapi, kognitiv terapi, opptrening, at hun måtte tilbake på skolen og at hun var for nært knyttet til omsorgsperson (meg). Finner du ikke feil ved ungen er det jo alltid mora... Jeg lurte litt på om hun kanskje burde stabiliseres før vi begynte med opptrening, men... Tror vi satser på opplegget i Strømmen (forhenv Lillestrøm Helseklinikk). De har iallefall erfaring og opplegg som har virket for mange. Ja, Lillestrøm som vi også var hos, hadde vi full tillit til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 ''Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?'' -du kan tro vi også lurer på det. Genetisk disposisjon kanskje? Borrelia? Svineinfluensa? Er det fler i familien som har det siden du skriver genetisk disp.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.