Gå til innhold

Sykehuset i morgen.

Gjest GA

Anbefalte innlegg

til de som fikk med seg forrige tråd:

Prøver på nytt med innleggelse for utredning i morgen (mistanke om ME).

Håper jentungen og jeg ikke blir sendt hjem med uforrettet sak denne gangen. -og at det er mulig å treffe noen som forstår hva som foregår og faktisk har ørlite kompetanse om denne sykdommen hvis det er det hun har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste den forrige tråden din. Ønsker alt mulig hell for morgendagen - at det blir tatt godt vare på og får en skikkelig undersøkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Lykke til og håper det går bra denne gangen, at de finner ut hva som feiler jenta og at hun snart får hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det i går?

Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...)

Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen.

-og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-.

Kanskje dette er straffen for å ha hengt på DOL siden guttungen ble unnfanget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psyk av alt

Vi ble innlagt og har vært der il i dag. Da skulle vi plutselig hjem på permisjon (pappa'n var skikkelig blid - han hadde akkurat kommet innafor porten på jobben etter å ha reist fra sykehuset en time tidligere. Da var det bare å kjøre tilbake igjen...)

Jeg skal tilbake i morgen for oppsummering etter undersøkelser av sykepleiere, fysioterapeut, psykolog, turnuslege og observasjon fra lærere på sykehusskolen. Han legen som fikk oss lagt inn snakket jeg med i 2 minutter i dag, er han jeg skal møte i morgen.

-og storebroren på 12 har nå vært hos en lege i Oslo (vi gadd ikke ta med ham til sykehus...) som har behandlet mange ME-barn. han har antagelig fått ME han også. Noen tester til, men legen var rimelig sikker-.

Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har fått konstruktive møter i dag...

Når det først er så galt at begge ungene er syke, er det jo mer "praktisk" at de feiler det samme....om man kan se det sånn.. :(

Husk: bedringen kan komme fort! Hos oss gikk det ganske fort oppover når det først ble bedre - og nå er det helt bra! (*banker i bordet*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kom noe ut av dagens oppsummeringsmøte. Tenker på dere fra tid til annen; det må være rart å bli kastet ut i et slikt "annerledesliv" som det å ha syke barn på sett og vis innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?

''Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?''

-du kan tro vi også lurer på det. Genetisk disposisjon kanskje? Borrelia? Svineinfluensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har fått konstruktive møter i dag...

Når det først er så galt at begge ungene er syke, er det jo mer "praktisk" at de feiler det samme....om man kan se det sånn.. :(

Husk: bedringen kan komme fort! Hos oss gikk det ganske fort oppover når det først ble bedre - og nå er det helt bra! (*banker i bordet*)

Ikke særlig konstruktivt nei. De pratet om fysioterapi, kognitiv terapi, opptrening, at hun måtte tilbake på skolen og at hun var for nært knyttet til omsorgsperson (meg). Finner du ikke feil ved ungen er det jo alltid mora...

Jeg lurte litt på om hun kanskje burde stabiliseres før vi begynte med opptrening, men...

Tror vi satser på opplegget i Strømmen (forhenv Lillestrøm Helseklinikk). De har iallefall erfaring og opplegg som har virket for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig konstruktivt nei. De pratet om fysioterapi, kognitiv terapi, opptrening, at hun måtte tilbake på skolen og at hun var for nært knyttet til omsorgsperson (meg). Finner du ikke feil ved ungen er det jo alltid mora...

Jeg lurte litt på om hun kanskje burde stabiliseres før vi begynte med opptrening, men...

Tror vi satser på opplegget i Strømmen (forhenv Lillestrøm Helseklinikk). De har iallefall erfaring og opplegg som har virket for mange.

Ja, Lillestrøm som vi også var hos, hadde vi full tillit til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

''Gosh, hvordan kan begge barna dine få ME?''

-du kan tro vi også lurer på det. Genetisk disposisjon kanskje? Borrelia? Svineinfluensa?

Er det fler i familien som har det siden du skriver genetisk disp.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...