UlrikkeE Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 ''FAU-representantene var valgt nesten før vi fikk startet praten om det på foreldremøtet (de er av dem som kjenner hverandre fra før osv), men jeg er trinnrepresentant i SFO!'' Dersom det viser seg å bli delt emllom de to byggefeltene kan du jo foreslå at det velges en representant fra begge, og være frampå med å melde deg frivillig? ;-) Det kan jeg! Vi får gi det litt tid, kan hende ting forandres litt utpå våren når det er lysere og enklere å bevege seg på egenhånd for disse "halvstore" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg hadde ikke giddet og gjort noe, for jeg tror set kommer til å løse seg etterhvert som barna blir bedre kjent og sammensveiset i klassen. Hvis jeg skulle gjort noe, hadde jeg snakket med skolen og spurt om de kunne ta hensyn til problemet med "splittelsen" når de driver "miljøarbeid" i klassen. Vi har hatt en lignende problemstilling, men innen jul i 2 klasse var den fullstendig borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg hadde ikke giddet og gjort noe, for jeg tror set kommer til å løse seg etterhvert som barna blir bedre kjent og sammensveiset i klassen. Hvis jeg skulle gjort noe, hadde jeg snakket med skolen og spurt om de kunne ta hensyn til problemet med "splittelsen" når de driver "miljøarbeid" i klassen. Vi har hatt en lignende problemstilling, men innen jul i 2 klasse var den fullstendig borte. Takk, det var sånne erfaringer jeg var ute etter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det kan jeg! Vi får gi det litt tid, kan hende ting forandres litt utpå våren når det er lysere og enklere å bevege seg på egenhånd for disse "halvstore" Vi hadde myye henting og bringing fram til han selv var i stand til å farte rundt på sykkel. I vinter har det forresten vært på'n igjen med henting og bringing - 16-åringen har utvidet sirkelen nok en gang, denne gangen laangt utenfor skolkretsgrensene ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.