Persille1365381127 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det greit at ansatte i barnehagen bruker snus når de er på jobb? Altså inne på avdelingen, når de er sammen med barna osv? Se bort fra "hvis jeg hadde vært fornøyd med alt annet" og den type forholdsregler, min barnehage, kommunal/privat, osv, dette er kun et ja/nei-spørsmål: Er det greit at de som jobber i barnehagen bruker snus når de er sammen med barna? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei, jeg synes ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 ''Er det greit at de som jobber i barnehagen bruker snus når de er sammen med barna?'' He he, har du hatt datra mi i barnehagen din kanskje? ;o) Om hun hadde vært der, synes jeg godt du kunne be henne kaste snusen i søpla, men nå er det litt sent siden hun ikke jobber i barnehage lenger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, men fint om det ikke synes saa godt, slik at det blir et voldsomt tema blant ungene. De ansatte, spesielt om de er unge, blir jo ofte rollemodeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror ikke jeg ville reagert på det hvis de ansatte satte den inn og tok den ut diskret, så barna ikke så det. Man blir ikke dårlig av å være passiv snuser, og om barna ikke ser at de setter den, så er de ikke dårlige rollemodeller heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg ville nok foretrukket at de ikke gjorde det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brullebøff Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg synes ikke det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snusfornuft Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Aner ikke. Men om snus forbys, så må man nesten forby nikotintyggis og nikotinplaster også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Egentlig har jeg ikke stort i mot at noen bruker sånn liten, usynlig snus som jeg kjenner noen jenter som bruker. Men en må vel ha én regel for alle, og da tror jeg at jeg ville sagt at snusing i arbeidstiden ikke var lov. Men det bør være lov i pausene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja det syns jeg er helt i orden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg synes snus er så heslig at jeg hadde foretrukket at de ansatte ikke bruker det foran barna. Unger kan godt synes det er kjempetøft fordi XXX gjør det og ville gjøre det selv når de blir større. Og jo da - snus SYNES! Snusleppe er grusomt stygt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg synes ikke det er greit at de ansatte bruker snus i barnehagen. I spisepausen når de er på pauserommet er det så klart greit om de bruker det, men ikke sammen barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei, det synes jeg ikke er noe greit. De som snuser tror at en ikke legger merke til det, men det gjør en. Det er selvsagt noen som er mer diskrete enn andre, men jeg synes ikke det passer i en barnehage uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, det er OK. (Men diskret.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, diskret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Greit så lenge de ikke flasher det. Det er så mange pappaer som snuser at jeg tror ikke barna er ukjente med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 I prinsippet nei, både som forelder og som ped.leder.... Jeg kunne tolerert det dersom det virkelig ikke syntes og var VELDIG diskret - men hos mange er det ikke det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Snus og røyk sidestilles i forhold til barnehagebarn, tenker jeg, så nei, skal man snuse må man gjemme seg slik røykerne må. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg synes det er helt uproblematisk, men jeg antar at jeg er i mindretall her. Diskret snusbruk skader ikke barna (sånn som feks passiv røyking gjør), det går ikke ut over arbeidsinnsatsen og når det gjelder faren for påvirkning, tror jeg ikke et øyeblikk at f.eks en femtenåring begynner å snuse fordi en eller annen ansatt i barnehagen gjorde det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, det synes jeg er greit så lenge de bruker posesnus og det er slett ikke nødvendig å ha den under overleppa Det hender jeg snuser og da er det ingen som ser det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.