Gjest Hetterotta Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 På hettejakker til småbarn er jo gjerne hetten festet med trykknapper for å unngå kvelningsulykker. Hvor lenge syns dere det er viktig at barn har hettejakker med slik løsning? Kan 9-åringer bruke hettejakker med fast hette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fra skolealder Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ja. (Med mindre man har fysiske eller mentale begrensinger som gjør at man ikke ville klare å bruke hendene fort nok til å få seg løs fra jakken før man besvimer, hvis hetten hang seg opp i noe.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg tenkte på det da mine gikk i barnehagen, men etter at de begynte på skolen har jeg ikke ofret det en tanke. Men har du viltre unger som stadig klatrer og kryper overalt så er det kanskje greit å ta ut snorer og sånt i alle fall? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hettejakke som i collegejakke/genser med påsydd hette, eller hettejakke som i vindjakke til utendørsbruk med hette på? Det er mulig jeg er avslappet, men hettejakke som i innendørsjakke uten snorer i hetta har minstefrøkna hatt i barnehagen siden hun var et par-tre år. Utejakkene og -dressene har hettene festet med trykk-knapper, selv 15åringens jakker har det såvidt jeg husker, ihvertfall vinterjakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Barna våre hadde det ikke da de gikk i barnehagen, men etterat de begynte på skolen, har jeg ikke tenkt på det. De har hettegensere alle tre, med fast hette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns det er best at ytterjakker har løs hette (med tanke på ulykker i skiheiser), men ellers har mine brukt hettejakker og -gensere siden før de begynte på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.