toppris Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Hvorfor svarer du ikke . Når er du på nettet. Har du noen faste tider du svarer på nettet. venter på svar hele dagen . Jeg er desperat etter svar . jeg pinest. jeg trenger hjelp. . svarene kan hjelpe meg 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Jeg er her jeg også.... Det er ikke alltid en får svar når en ønsker her i verden. Jeg forstår at du har det vondt. Ikke gi opp... badstu har jeg gode erfaringer med og fysisk trening som jeg liker. Prøv trening som du liker. Hilsen: 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Dette er en bijobb jeg har. Jeg har kontrakt på å svare på 20 spørsmål per uke. Jeg tar vanligvis en økt før jeg legger meg om kvelden. Enkelte kvelder gjør jeg andre ting (utrolig?). F.eks. i går kveld så jeg Rosenborg slå Celtic 2-0 :-) 0 Siter
toppris Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Skrevet 24. oktober 2001 Jeg er her jeg også.... Det er ikke alltid en får svar når en ønsker her i verden. Jeg forstår at du har det vondt. Ikke gi opp... badstu har jeg gode erfaringer med og fysisk trening som jeg liker. Prøv trening som du liker. Hilsen: jeg er ikka så inne hvordan man svarer så jag håper at dette blir riktigt . Batstue har jeg ikke tilgang til , men jeg trener 2 ganger i uken erobic og stepp . men nå de siste 3 ukene har jeg ikke hatt det så godt musklene er så stramme at jeg ikke ha klart å trene . jeg har vert i i trening hele livet . Begynte da jeg var 5 år pause med barna da sevfølgelig . det er så kjekt å kunne veksle noen ord . er ny her så jeg vet ikke om det er en spesiel plass jeg burde cate på men jeg svarer no her . . hei så lenge 0 Siter
toppris Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Skrevet 24. oktober 2001 Dette er en bijobb jeg har. Jeg har kontrakt på å svare på 20 spørsmål per uke. Jeg tar vanligvis en økt før jeg legger meg om kvelden. Enkelte kvelder gjør jeg andre ting (utrolig?). F.eks. i går kveld så jeg Rosenborg slå Celtic 2-0 :-) ja vi kan jo diskutere fotball . . det er noe jeg har greie på . Har spillt fotball siden jeg var 8 år til jeg vat 27 så det er en av favorittene jeg har drevet med . 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 jeg er ikka så inne hvordan man svarer så jag håper at dette blir riktigt . Batstue har jeg ikke tilgang til , men jeg trener 2 ganger i uken erobic og stepp . men nå de siste 3 ukene har jeg ikke hatt det så godt musklene er så stramme at jeg ikke ha klart å trene . jeg har vert i i trening hele livet . Begynte da jeg var 5 år pause med barna da sevfølgelig . det er så kjekt å kunne veksle noen ord . er ny her så jeg vet ikke om det er en spesiel plass jeg burde cate på men jeg svarer no her . . hei så lenge Hei toppris! Jeg kan sterkt anbefale deg å forsøke spinning! Da har du stor frihet til å velge hvor hard belastning du ønsker, samtidig med at en instruktør pisker dere litt. Det er behagelig trening, som selv jeg som i utgangspunktet er utrent ikke får ubehag av! Selv synes jeg en skikkelig workout hjelper mye når tankekjøret blir for intenst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.