Gå til innhold

ofte på do

Gjest Mor til en på 3 år

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til en på 3 år

Til dere som har barn som bruker tøybleie,

Finnes det tøybleie innlegg som kan legges i en truse?

Jeg har en unge på snart 4 år som ikke tåler bleier.

Han bruker truser og hadde trengt noe i trusen av tøy.

Hva bruker deres unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om - han bruker truser, men trenger noe av tøy i trusene? Hvis han snart er 4 år er det vel på tide å kutte ut bleiene (for et normalt, friskt barn), men du snakker kanskje om nattbleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til en på 3 år

Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om - han bruker truser, men trenger noe av tøy i trusene? Hvis han snart er 4 år er det vel på tide å kutte ut bleiene (for et normalt, friskt barn), men du snakker kanskje om nattbleier?

Han tåler ikke bleier og bruker vanlig truse.

Trusen hannes er litt fuktig når han har vært i barnehagen så han hadde trengt noe i trusen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tåler ikke bleier og bruker vanlig truse.

Trusen hannes er litt fuktig når han har vært i barnehagen så han hadde trengt noe i trusen sin.

Strikke ullinnlegg? Nøstebarn har sikkert garn som kan egne seg. :o) Og skjerpe dorutinene i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til en på 3 år

Strikke ullinnlegg? Nøstebarn har sikkert garn som kan egne seg. :o) Og skjerpe dorutinene i barnehagen.

Kan han bruke tøyinnlegg i trusen sin?

De som er til tøybleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han bruke tøyinnlegg i trusen sin?

De som er til tøybleier?

Jeg har aldri brukt tøybleier på mine, men det vil jeg da tro? De er jo ikke tette som bleier, men vil forhåpentligvis holde ham varm selv om det skulle komme noen dråper. Det beste er jo om barnehagen sørger for å passe på at han går på do jevnlig, før måltider og før de går ut i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...