Gjest Mor til en på 3 år Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Til dere som har barn som bruker tøybleie, Finnes det tøybleie innlegg som kan legges i en truse? Jeg har en unge på snart 4 år som ikke tåler bleier. Han bruker truser og hadde trengt noe i trusen av tøy. Hva bruker deres unger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om - han bruker truser, men trenger noe av tøy i trusene? Hvis han snart er 4 år er det vel på tide å kutte ut bleiene (for et normalt, friskt barn), men du snakker kanskje om nattbleier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor til en på 3 år Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt hva du snakker om - han bruker truser, men trenger noe av tøy i trusene? Hvis han snart er 4 år er det vel på tide å kutte ut bleiene (for et normalt, friskt barn), men du snakker kanskje om nattbleier? Han tåler ikke bleier og bruker vanlig truse. Trusen hannes er litt fuktig når han har vært i barnehagen så han hadde trengt noe i trusen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Han tåler ikke bleier og bruker vanlig truse. Trusen hannes er litt fuktig når han har vært i barnehagen så han hadde trengt noe i trusen sin. Strikke ullinnlegg? Nøstebarn har sikkert garn som kan egne seg. ) Og skjerpe dorutinene i barnehagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor til en på 3 år Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Strikke ullinnlegg? Nøstebarn har sikkert garn som kan egne seg. ) Og skjerpe dorutinene i barnehagen. Kan han bruke tøyinnlegg i trusen sin? De som er til tøybleier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan han bruke tøyinnlegg i trusen sin? De som er til tøybleier? Jeg har aldri brukt tøybleier på mine, men det vil jeg da tro? De er jo ikke tette som bleier, men vil forhåpentligvis holde ham varm selv om det skulle komme noen dråper. Det beste er jo om barnehagen sørger for å passe på at han går på do jevnlig, før måltider og før de går ut i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.