Gå til innhold

Sitte to og to på skolen - rolige/urolige elever

Gjest mammaentil3.klassing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

20

• Persille1365381127

10

• Dark-Angel 82

4

• Angustia

4

Ta det med ro, kjære deg:-) Når jeg overlever, så gjør du det også:-) Det er ingen smerte forbundet med dette. Jeg var hos tannlegen (periodontist) på tirsdag for føste gang. Han tok en "million" bilder, og informerte meg om hva han fant. Det manglet litt ben her og der, og det var 6 tenner som måtte trekkes. Så begynte det forberedende arbeidet: Dvs, og tilstrebe en mest mulig perfekt og ren munn før arbeidet med implantater kan begynne. Og det resulterte i trekking av 6 tenner i dag. Ikke mer enn jeg forventet.

Til uka begynner arbeidet med rensing av tannstein a ca. 4 ganger. Om tidligst 8 uker begynner arbeidet med og montere implantat-skruer i titan. Så må det gro noen uker før mine flotte porselenstenner kan monteres:-)

Takk, Colette :-) Jeg er for så vidt ikke så redd for smerte (herlighet, vi har da født, ikke sant!), men svaret ditt var veldig beroligende likevel. OK,, jeg fortsetter hos tannlegen min med friskt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nei. Men jeg kjente godt til faren. Stakkars mann. Moren tok livet av seg i 2000.

Ja, sånt er trist. Det er visst noen som får gjennomgå mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Colette :-) Jeg er for så vidt ikke så redd for smerte (herlighet, vi har da født, ikke sant!), men svaret ditt var veldig beroligende likevel. OK,, jeg fortsetter hos tannlegen min med friskt mot!

Det samme sa jeg til tannlegen i dag. Jeg har født to barn.-) Bare ta kontakt med meg hvis du vil prate- [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånt er trist. Det er visst noen som får gjennomgå mer enn andre.

Helt trolig tragisk.....Dette var tvillingbrorens siste hilsen:

''Jeg har mistet det eneste å det kjæreste jeg hadde!!! jeg savner deg broren min !! Elsker Deg♥♥♥♥♥♥♥''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...