Colette Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Nei, hva var det med det programmet? Det var en reportasje om et rusmisbrukende tvillinggpar, og faren deres bl.a. Morten og Henrik Heiberg. Henrik døde i går. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/733928/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det var en reportasje om et rusmisbrukende tvillinggpar, og faren deres bl.a. Morten og Henrik Heiberg. Henrik døde i går. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/733928/ Trist. Kjente du han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ta det med ro, kjære deg:-) Når jeg overlever, så gjør du det også:-) Det er ingen smerte forbundet med dette. Jeg var hos tannlegen (periodontist) på tirsdag for føste gang. Han tok en "million" bilder, og informerte meg om hva han fant. Det manglet litt ben her og der, og det var 6 tenner som måtte trekkes. Så begynte det forberedende arbeidet: Dvs, og tilstrebe en mest mulig perfekt og ren munn før arbeidet med implantater kan begynne. Og det resulterte i trekking av 6 tenner i dag. Ikke mer enn jeg forventet. Til uka begynner arbeidet med rensing av tannstein a ca. 4 ganger. Om tidligst 8 uker begynner arbeidet med og montere implantat-skruer i titan. Så må det gro noen uker før mine flotte porselenstenner kan monteres:-) Takk, Colette :-) Jeg er for så vidt ikke så redd for smerte (herlighet, vi har da født, ikke sant!), men svaret ditt var veldig beroligende likevel. OK,, jeg fortsetter hos tannlegen min med friskt mot! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Trist. Kjente du han? Nei. Men jeg kjente godt til faren. Stakkars mann. Moren tok livet av seg i 2000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Nei. Men jeg kjente godt til faren. Stakkars mann. Moren tok livet av seg i 2000. Ja, sånt er trist. Det er visst noen som får gjennomgå mer enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Takk, Colette :-) Jeg er for så vidt ikke så redd for smerte (herlighet, vi har da født, ikke sant!), men svaret ditt var veldig beroligende likevel. OK,, jeg fortsetter hos tannlegen min med friskt mot! Det samme sa jeg til tannlegen i dag. Jeg har født to barn.-) Bare ta kontakt med meg hvis du vil prate- [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja, sånt er trist. Det er visst noen som får gjennomgå mer enn andre. Helt trolig tragisk.....Dette var tvillingbrorens siste hilsen: ''Jeg har mistet det eneste å det kjæreste jeg hadde!!! jeg savner deg broren min !! Elsker Deg♥♥♥♥♥♥♥'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.