Gå til innhold

Rastløse legger

Anbefalte innlegg

Gjest grevelinglang
Skrevet

Jerntilskudd om du er lav. Magnesiumtilskudd. Bevege seg. Massere. Mindre koffein. Slutte å røyke om du gjør det.

Skrevet

Jerntilskudd om du er lav. Magnesiumtilskudd. Bevege seg. Massere. Mindre koffein. Slutte å røyke om du gjør det.

Hvor mye magnesium kan jeg ta om dagen?

Slutter ikke med kaffe og røyk nei, trodde ikke det hadde noe å si. Er medisinen...antipsykotika som gjør det.

Skrevet

Slutter ikke med kaffe og røyk nei, trodde ikke det hadde noe å si. Er medisinen...antipsykotika som gjør det.

Jeg vet at noen får medisin for det, som egentlig er for parkinson. Men vet ikke hva det heter. Hør med legen

Skrevet

Jeg vet at noen får medisin for det, som egentlig er for parkinson. Men vet ikke hva det heter. Hør med legen

Tror ikke legen kan så mye om det.

Gjest grevelinglang
Skrevet

350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg.

Skrevet

350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg.

Er verst om kvelden, er som maur kryper inni meg. Får prøve med 500 magnesium for dagen, takk.

Skrevet

400 mg mente jeg :)

Skrevet

Tar alt 600 mg magnesium fant jeg ut nå, og det hjelper altså ikke :(

Gjest grevelinglang
Skrevet

Tar alt 600 mg magnesium fant jeg ut nå, og det hjelper altså ikke :(

Da skal du ikke ta mer. Drikk litt melk og spis en halv banan før leggetid. Begge virker beroligende på nervesystem og muskler. Et annet råd er å stå litt på tå og litt på hæl før du går til sengs. Det koster lite å prøve det som prøves kan :) Ta også magnesium ved leggetid og ikke om morgenen.

Skrevet

Da skal du ikke ta mer. Drikk litt melk og spis en halv banan før leggetid. Begge virker beroligende på nervesystem og muskler. Et annet råd er å stå litt på tå og litt på hæl før du går til sengs. Det koster lite å prøve det som prøves kan :) Ta også magnesium ved leggetid og ikke om morgenen.

Takk. Skal prøve ut dette :)

Gjest grevelinglang
Skrevet

Takk. Skal prøve ut dette :)

Krysser fingre for at det kan hjelpe deg litt :)

Skrevet

Krysser fingre for at det kan hjelpe deg litt :)

Takk, håper det. Må kutte ned litt på medisinen og tror jeg, går ikke dette her.

Skrevet

Tror ikke legen kan så mye om det.

En lege burde vel vite om slike ting?

Skrevet

En lege burde vel vite om slike ting?

Burde kanskje men tviler på det, kan ikke psykiatri en lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...