Gjest grevelinglang Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Jerntilskudd om du er lav. Magnesiumtilskudd. Bevege seg. Massere. Mindre koffein. Slutte å røyke om du gjør det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Jerntilskudd om du er lav. Magnesiumtilskudd. Bevege seg. Massere. Mindre koffein. Slutte å røyke om du gjør det. Hvor mye magnesium kan jeg ta om dagen? Slutter ikke med kaffe og røyk nei, trodde ikke det hadde noe å si. Er medisinen...antipsykotika som gjør det. 0 Siter
florista Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hvor mye magnesium kan jeg ta om dagen? Slutter ikke med kaffe og røyk nei, trodde ikke det hadde noe å si. Er medisinen...antipsykotika som gjør det. Jeg vet at noen får medisin for det, som egentlig er for parkinson. Men vet ikke hva det heter. Hør med legen 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Jeg vet at noen får medisin for det, som egentlig er for parkinson. Men vet ikke hva det heter. Hør med legen Tror ikke legen kan så mye om det. 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hvor mye magnesium kan jeg ta om dagen? Slutter ikke med kaffe og røyk nei, trodde ikke det hadde noe å si. Er medisinen...antipsykotika som gjør det. 350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg. Er verst om kvelden, er som maur kryper inni meg. Får prøve med 500 magnesium for dagen, takk. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg. 400 mg mente jeg 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 350-400 mg er helt okei. Drikk gjerne et glass melk samtidig og spis en halv banan samtidig. Gjerne en times tid før du legger deg. Tar alt 600 mg magnesium fant jeg ut nå, og det hjelper altså ikke 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Tar alt 600 mg magnesium fant jeg ut nå, og det hjelper altså ikke Da skal du ikke ta mer. Drikk litt melk og spis en halv banan før leggetid. Begge virker beroligende på nervesystem og muskler. Et annet råd er å stå litt på tå og litt på hæl før du går til sengs. Det koster lite å prøve det som prøves kan Ta også magnesium ved leggetid og ikke om morgenen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Da skal du ikke ta mer. Drikk litt melk og spis en halv banan før leggetid. Begge virker beroligende på nervesystem og muskler. Et annet råd er å stå litt på tå og litt på hæl før du går til sengs. Det koster lite å prøve det som prøves kan Ta også magnesium ved leggetid og ikke om morgenen. Takk. Skal prøve ut dette 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Takk. Skal prøve ut dette Krysser fingre for at det kan hjelpe deg litt 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Krysser fingre for at det kan hjelpe deg litt Takk, håper det. Må kutte ned litt på medisinen og tror jeg, går ikke dette her. 0 Siter
florista Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Tror ikke legen kan så mye om det. En lege burde vel vite om slike ting? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 En lege burde vel vite om slike ting? Burde kanskje men tviler på det, kan ikke psykiatri en lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.