Gjest mammoline Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hei! Jeg har for noen dager siden avsluttet en 10 dagers antibiotika kur pga. streptokokker og urinveisinfeksjon. Nå i dag har jeg sterke smerter og blod når jeg tisser. Har en lymfekul på høyre side av halsen (dukket opp når sønnen min fikk vannkopper i jula) som ikke er øm eller noe, men den vil ikke bort. Hva kan dette være for noe rart? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Det er iallefall ikke noe psykisk. Du har nok fremdeles en UVI. Ta med deg urinprøve til legevakta, i og med at dette skal gjøres noe med før mandag. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Det er iallefall ikke noe psykisk. Du har nok fremdeles en UVI. Ta med deg urinprøve til legevakta, i og med at dette skal gjøres noe med før mandag. Hehe! Jeg så det ikke før etter at jeg hadde postet at det havnet under psykiatri.. Unnskyld! Men hvorfor mener du at jeg ikke kan vente til mandag? Legevakten i oslo kan ta 8 timer venting vet jeg.. 0 Siter
Gjest Oslo borger Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hehe! Jeg så det ikke før etter at jeg hadde postet at det havnet under psykiatri.. Unnskyld! Men hvorfor mener du at jeg ikke kan vente til mandag? Legevakten i oslo kan ta 8 timer venting vet jeg.. Når man tisser blod er det lurt å få akuttime. De har foreksempel drop in timer på Bentsebro legesenter på dagtid og ofte frem til kl 1800. Stenger tidligere på fredager. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hehe! Jeg så det ikke før etter at jeg hadde postet at det havnet under psykiatri.. Unnskyld! Men hvorfor mener du at jeg ikke kan vente til mandag? Legevakten i oslo kan ta 8 timer venting vet jeg.. Fordi om du venter til mandag, kan du rekke å utvikle en nyrebekkenbetennelse, og var du ikke sjuk før, så blir du det iallefall da! Fullt venterom eller ei, dette skal ikke vente til mandag. 0 Siter
Gjest rosento Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Hehe! Jeg så det ikke før etter at jeg hadde postet at det havnet under psykiatri.. Unnskyld! Men hvorfor mener du at jeg ikke kan vente til mandag? Legevakten i oslo kan ta 8 timer venting vet jeg.. Du vil ikke vente med dette. Urinveisinfeksjon kan føre til blodforgiftning. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Du behøver ikke å dra på legevakta, men lever til urinprøve til fastlegen i morgen tidlig Du kan ha fått feil type antibiotika forrige gang og da bør den dyrkes og hos min fastlege så kommer svaret fra Ullevål mellom 5-7 dager etterpå og da får du riktig antibiotika 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.