Gå til innhold

Scientologi kirken:

Anbefalte innlegg

Skrevet

De mener at psykiatrien ødelegger mennesker.

Jeg mener Scientologien ødelegger mennesker.

Noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest ingelill
Skrevet

Du stiller opp altfor enkle problemstillinger. Noen mennesker får hjelp av de du nevner, andre blir skadet.

Skrevet

Skulle ikke du ta pause??

Han hadde jo pause. I 2 1/2 time eller noe sånt.

Skrevet

Kan diskuteres, alt etter hilke synsvinkler en ser ting.

Skrevet

Scientologikirken er egentlig en sekt, som bruker ondskapens metoder for å oppnå det de selv mener er det gode.

De tror på en utopi av en verden som umulig kan la seg gjøre.

De har spioner/agenter som overvåker sine medlemmer, for ikke å snakke om de medlemene som "hopper av". Dem gjør de livet virkelig surt for.

De som står høyest i scientologihiarkiet nyter god luksus av alle pengene de får inn.

De tror psykiatrien er en sammensvergelse som går ut på å kontrollere menneskeheten med medisiner.

Scientoligikirken har et system som er skremmende lik slik tilstanden var i Sovjetunionen i sin tid.

Gjest lurer på det meste
Skrevet

Psykiatrien har vel sine svin på skogen de også tror jeg, men de gjør jo det de kan for å hjelpe ut fra den kunnskap som man har i dag.

Skrevet

3 dager eller noe.Hodet sier pause,men hjertet er ensomt.

Skrevet

Åååå, ja - det gikk jeg glipp av;-)

• 1 år senere...
Captain Cheeseheart
Skrevet

Det er stort sett bare mennesker som ødelegger mennesker. Stort sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...