Gjest SabrinaEmilie Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei. Jeg sliter med at jeg skjelver omtrent hele tiden, og noen ganger kan jeg begynne å riste skikkelig også! Den verste ristingen går som regel over om jeg prøver å bevege litt på meg, men skjelvingen slutter ikke. Det er utrolig irriterende, spesielt siden mange legger merke til det og lurer på hvorfor jeg skjelver sånn. I tillegg kan det være sånn at hjertet slår veldig fort selv om jeg sitter eller ligger helt i ro, og det kjennes veldig ubehagelig ut. Jeg har astma da som er veldig plagsom fortiden, kan det ha noe med hjertebank å gjøre? Jeg har også b-12 og jernmangel, men har gått ei stund på tilskudd så det burde ha gått over nå. Jeg går på en del medisiner da, som allergimedisin, seroquel depot, seroquel orifarm, sovemedisin (zopiclone, 2x uken), ADD-medisin (men har akkurat begynt,så er ikke derfor) og astmamedisin. Hva kan dette være og hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke fastlege fortiden, på grunn av at hun er ute i permisjon og det er ingen som har overtatt for henne enda. Dermed må jeg vente ei liten stund før jeg kan få dratt til legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375923-skjelving/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Sånt er utrolig slitsomt! Sliter med det sjøl når jeg har mye angst og uro. Benzo funker ikke på det, hørt at betablokkere (en type blodtrykksmedisin som f.eks. Pranolol) kan være effektivt. Jeg har ikke forsøkt det sjøl, men det er ikke utenktelig at jeg sjekker det opp med legen min snart. Dumt at fastlegen din har permisjon og null stedfortreder! Kunne du sjekka med legekontoret om det er noen adre leger du kan kontakte? Håper du finner ei løsning på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375923-skjelving/#findComment-3300610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.