Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?

''Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?''

Det må du ikke spørre meg om. Jeg er vaksinert og hadde ikke viruset. Du sikkert av typen som kan få kontakt med de døde, så du kan heller spørre dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest horitit

''Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?''

Det må du ikke spørre meg om. Jeg er vaksinert og hadde ikke viruset. Du sikkert av typen som kan få kontakt med de døde, så du kan heller spørre dem.

Beklager, jeg trodde du var litt oppdatert. Det, i og med at du uttaler deg så skråsikkert. Te-skje må alle ta i bruk som har problemer med å gjøre seg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?''

Det må du ikke spørre meg om. Jeg er vaksinert og hadde ikke viruset. Du sikkert av typen som kan få kontakt med de døde, så du kan heller spørre dem.

Haha! Flott kommentar! :-)

Noen fordeler skal de jo ha!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt kreftene mine på å diskutere dette her inne. Selv år etter svineinfluensa, med viten om at det var en relativt mild og snill utgave av influensa er folk fortsatt helt hysteriske. De vil liksom ha bekreftet at de gjorde det eneste riktige når de lot seg vaksinere. Takk og lov sitter ingen av barna deres eller de selv igjen med alvorlige skadevirkninger av denne vaksinen, da hadde nok pipa hatt en annen lyd. Det er klart at media hauset dette opp til vanvidd ved å telle døde dag for dag på forsidene sine i månedsvis. Noe som aldri skjer ved vanlig sesonginfluensa som tar livet av langt flere. Jeg lurer på hvor mange som har gått med hittil i år i årets influensa.

''Jeg lurer på hvor mange som har gått med hittil i år i årets influensa.''

Ingen. Det er fire personer på intensivavdeling, to av dem er over 65 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...