Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest horitit

Er det påfallende mange som er opptatt av å bevise det, da?

Mitt inntrykk er at de fleste som er ivrige etter å dra fram denne saken igjen og igjen, er opptatt av å påstå at det var de som lot være, som var selvstendig tenkende og tok den eneste riktige avgjørelsen - mens de andre lot seg påvirke av tom propaganda til å risikere egen og sine barns helse og med et nødskrik unngikk å bli skadet for livet.

''Mitt inntrykk er at de fleste som er ivrige etter å dra fram denne saken igjen og igjen, er opptatt av å påstå at det var de som lot være, som var selvstendig tenkende og tok den eneste riktige avgjørelsen - mens de andre lot seg påvirke av tom propaganda til å risikere egen og sine barns helse og med et nødskrik unngikk å bli skadet for livet.''

Det ser ut til at de som er ivrigst i dag er de som lot seg vaksinere. Altså stikk i strid med ditt inntrykk :) De er hysteriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det påfallende mange som er opptatt av å bevise det, da?

Mitt inntrykk er at de fleste som er ivrige etter å dra fram denne saken igjen og igjen, er opptatt av å påstå at det var de som lot være, som var selvstendig tenkende og tok den eneste riktige avgjørelsen - mens de andre lot seg påvirke av tom propaganda til å risikere egen og sine barns helse og med et nødskrik unngikk å bli skadet for livet.

Det var en bra oppsummering.

I tillegg hadde flere av dem økonomiske interesser i å skremme folk fra å ta den offentlige vaksinen, fordi de hadde deres egne "alternative vaksine" (basert på sølvioner), som Kjetil Dreyer osv solgte.

"Alternativ medisin" er en milliardindustri, og den har mange "nyttige idioter" som løper dens ærend med konspirasjonsteorier.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Det tar av og til litt tid''

Ja, du er kanskje synsk også?

Jøss, jeg trodde svaret var fra Sør. Men det var inntil jeg så nicket ditt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skrev du da din slubbert?

Jeg skrev ingenting om at det var de samme som fikk narkolepsi som ellers hadde dødd av influensaen. Antallet døde ville vært langt høyere enn antallet som har fått narkolepsi, men ikke de samme individene. Åpenbart.

Slikt er åpenbart for de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Dette skrekkinngytende viste seg å være et mildt influensavirus''

Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.

''Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?''

Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.

''Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.''

Mange unge friske mennesker døde ikke av denne influensaen. Slutt å spre løgn, som Sør ville sagt. Mange vaksinerte seg og som du skriver få fikk bivirkninger. Men flere barn, enn antall døde fikk livet sitt ødelagt.

Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?

''Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.''

Antall døde beviser at de tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Dette skrekkinngytende viste seg å være et mildt influensavirus''

Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.

''Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?''

Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.

''Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.''

Mange unge friske mennesker døde ikke av denne influensaen. Slutt å spre løgn, som Sør ville sagt. Mange vaksinerte seg og som du skriver få fikk bivirkninger. Men flere barn, enn antall døde fikk livet sitt ødelagt.

Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?

''Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.''

Antall døde beviser at de tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Mitt inntrykk er at de fleste som er ivrige etter å dra fram denne saken igjen og igjen, er opptatt av å påstå at det var de som lot være, som var selvstendig tenkende og tok den eneste riktige avgjørelsen - mens de andre lot seg påvirke av tom propaganda til å risikere egen og sine barns helse og med et nødskrik unngikk å bli skadet for livet.''

Det ser ut til at de som er ivrigst i dag er de som lot seg vaksinere. Altså stikk i strid med ditt inntrykk :) De er hysteriske.

''Det ser ut til at de som er ivrigst i dag er de som lot seg vaksinere. Altså stikk i strid med ditt inntrykk :) De er hysteriske''

Nei, det har vært tråder på tråder her inne av dolere som har påstått at bare motstanderne kan tenke selv.

Dessverre er det en del av dem som ikke kan tenke i det hele tatt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.''

Mange unge friske mennesker døde ikke av denne influensaen. Slutt å spre løgn, som Sør ville sagt. Mange vaksinerte seg og som du skriver få fikk bivirkninger. Men flere barn, enn antall døde fikk livet sitt ødelagt.

Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?

''Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.''

Antall døde beviser at de tok feil.

''Antall døde beviser at de tok feil''

LOL, det blir jo nesten komisk dette her. Ja, fordi vaksinen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Det ser ut til at de som er ivrigst i dag er de som lot seg vaksinere. Altså stikk i strid med ditt inntrykk :) De er hysteriske''

Nei, det har vært tråder på tråder her inne av dolere som har påstått at bare motstanderne kan tenke selv.

Dessverre er det en del av dem som ikke kan tenke i det hele tatt lenger.

Jeg skrev i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest horitit

''Antall døde beviser at de tok feil''

LOL, det blir jo nesten komisk dette her. Ja, fordi vaksinen kom.

Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Det viste seg at mange unge friske mennesker døde av den frem til befolkningen vaksinerte seg. Det var veldig mange som vaksinerte seg og noen få av dem har fått bivikninger, men slik er det alltid.''

Mange unge friske mennesker døde ikke av denne influensaen. Slutt å spre løgn, som Sør ville sagt. Mange vaksinerte seg og som du skriver få fikk bivirkninger. Men flere barn, enn antall døde fikk livet sitt ødelagt.

Tror du de noen gang kommer til å bekrefte at de tok feil?

''Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at du har mer rett enn dem. Det er du lever er ikke noe bevis på at de tar feil og du har rett.''

Antall døde beviser at de tok feil.

''Antall døde beviser at de tok feil''

LOL, det blir jo nesten komisk dette her. Vaksinen kom og stoppet antall dødsfall. Hvis ikke hadde det vært langt flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Jeg skrev ingenting om at det var de samme som fikk narkolepsi som ellers hadde dødd av influensaen. Antallet døde ville vært langt høyere enn antallet som har fått narkolepsi, men ikke de samme individene. Åpenbart.

Slikt er åpenbart for de fleste andre.

Går du aldri lei av ordet åpenbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Antall døde beviser at de tok feil''

LOL, det blir jo nesten komisk dette her. Vaksinen kom og stoppet antall dødsfall. Hvis ikke hadde det vært langt flere.

Har du også begynt å repetere deg selv i mangel på noen annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at dette var et mildt og relativt ufarlig virus?

Det blir ikke sannere om du repeterer de samme løgnene dine til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...