Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Du burde også vite bedre, hvis du var i stand til og tenke selv. Det er bare tragisk at ressurspersoner som deg, lar seg rive med av dette våset.

Det er tragisk at du lar de rive med av vaksinekonspirasjonsvåset.

Du burde vite bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest horitit

Hva så om det var færre enn sesonginfluensa?

Flere dør (på verdensbasis) av malaria, men det gjør ikke H1N1 noe bedre?

Du kommer med en uendelig rekke bortforklaringer og regelrett løgn, dessverre. Kun for å få oppmerksomhet.

''Hva så om det var færre enn sesonginfluensa?''

Massevaksinasjon var unødvendig og uten den hadde mange barn sluppet å få sitt liv ødelagt. Jeg forstår at dette betyr lite for deg. Barn og dyr betyr lite for deg har jeg fått med meg. Du selv derimot er av stor betydning.

''Flere dør (på verdensbasis) av malaria, men det gjør ikke H1N1 noe bedre?''

Bedre enn hva?

''Du kommer med en uendelig rekke bortforklaringer og regelrett løgn, dessverre. Kun for å få oppmerksomhet.''

Ja, jøss her begynner vi å mangle argumenter skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Og hva så?

Det døde flere under 2. verdenskrig også, uten at det gjør H1N1 noe bedre.

Faktum forblir, enten du liker det eller ei, at ingen visste hvor mild H1N1 kom til å være, og da var det vesentlig at store deler av befolkningen var vaksinert i tilfelle den drepte mange, eller muterte.

Hadde den mutert, hadde ikke vaksinen hjulpet deg. Det forstår du sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva så om det var færre enn sesonginfluensa?''

Massevaksinasjon var unødvendig og uten den hadde mange barn sluppet å få sitt liv ødelagt. Jeg forstår at dette betyr lite for deg. Barn og dyr betyr lite for deg har jeg fått med meg. Du selv derimot er av stor betydning.

''Flere dør (på verdensbasis) av malaria, men det gjør ikke H1N1 noe bedre?''

Bedre enn hva?

''Du kommer med en uendelig rekke bortforklaringer og regelrett løgn, dessverre. Kun for å få oppmerksomhet.''

Ja, jøss her begynner vi å mangle argumenter skjønner jeg.

''uten den hadde mange barn sluppet å få sitt liv ødelagt. ''

Uten den hadde de vært døde, slik som skjedde i mange andre land hvor man ikke vaksinerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragisk at du lar de rive med av vaksinekonspirasjonsvåset.

Du burde vite bedre.

Jeg dømmer ut fra virkeligheten som omgir meg. Og den har vist seg og stemme 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest horitit

Nei, nettopp.

Som jeg sa, du mangler basiskunnskapene for å delta i denne tråden.

Du skriver her bare for å få oppmerksomhet.

Er dette argumenter eller er det bare ditt vanlige behov for å være nedlatende som nå kommer til uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den mutert, hadde ikke vaksinen hjulpet deg. Det forstår du sikkert?

Gjør oss en tjeneste - lær deg litt om emnet.

(Det kommer helt an på mutasjonen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ut fra virkeligheten som omgir meg. Og den har vist seg og stemme 100%.

Nei, det gjør du ikke.

Ikke engang i nærheten, hvilket også er dokumentert opp, ned og i mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Hvor mange døde i det lille landet du befant deg sammenlignet med vanlig sesonginfluensa i samme land? ''

Hvis du har fått med deg hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg skrevet at en langt større del av befolkningen der blir vaksinert enn det som skjer i Norge. De tar for seg gruppe for gruppe og vaksinerer hele befolkningen og det gjeder også vanlig sesonginfluensa hvert år. Hele klassen til ungene mine ble vaksinert både mot vanlig influensa og svineinfluensa.

''Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa?''

Du får nesten spørre de etterlatte om hvilken betydning det hadde.

''Hvis du har fått med deg hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg skrevet at en langt større del av befolkningen der blir vaksinert enn det som skjer i Norge. De tar for seg gruppe for gruppe og vaksinerer hele befolkningen og det gjeder også vanlig sesonginfluensa hvert år. Hele klassen til ungene mine ble vaksinert både mot vanlig influensa og svineinfluensa.''

Jeg har ikke sittet og lest alle dine svar i denne tråden.

''Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa?''

Jeg tror ikke du forstod hva jeg spurte om ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Flott!

Hvis du nå også får med deg det andre vi forteller deg, så er det mulig du faktisk kan forholde deg til fakta, i stedet for fri fantasi.

Du kan for alt jeg bryr meg, holde kjeften din lukket om du ikke har annet enn dritt å by på når du åpner den. Jeg tar ikke for god fisk noe du og et par andre hysterisk prøver å overbevise meg om. Jeg vaksinerte meg heller ikke mot svineinfluensa av samme som nevnte grunn. Jeg er selvstendig tenkende i motsetning til flere andre i denne tråden. Selv etter alt vi vet og den gang visste, er dere fortsatt like forbanna hysteriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Hvis du har fått med deg hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg skrevet at en langt større del av befolkningen der blir vaksinert enn det som skjer i Norge. De tar for seg gruppe for gruppe og vaksinerer hele befolkningen og det gjeder også vanlig sesonginfluensa hvert år. Hele klassen til ungene mine ble vaksinert både mot vanlig influensa og svineinfluensa.''

Jeg har ikke sittet og lest alle dine svar i denne tråden.

''Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa?''

Jeg tror ikke du forstod hva jeg spurte om ovenfor.

''Jeg har ikke sittet og lest alle dine svar i denne tråden''

Nei, det er greit, men nå vet du ihverfall at en langt større del av befolkningen blir vaksinert der hver eneste år i forhold til i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Du kan for alt jeg bryr meg, holde kjeften din lukket om du ikke har annet enn dritt å by på når du åpner den. Jeg tar ikke for god fisk noe du og et par andre hysterisk prøver å overbevise meg om. Jeg vaksinerte meg heller ikke mot svineinfluensa av samme som nevnte grunn. Jeg er selvstendig tenkende i motsetning til flere andre i denne tråden. Selv etter alt vi vet og den gang visste, er dere fortsatt like forbanna hysteriske.

''Selv etter alt vi vet og den gang visste, er dere fortsatt like forbanna hysteriske''

Unnskyld meg, men nå synes jeg du virket litt hysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Det døde ikke hopetall av svineinfluensa og media rapporterte antall døde dag for dag''

Nei, men dette vet vi først nå i ettertid og jeg skal vedde på at de etterlatte etter de 32 som døde i Norge erger seg veldig over at ikke vaksinen kom tidligere.

'' og jeg skal vedde på at de etterlatte etter de 32 som døde i Norge erger seg veldig over at ikke vaksinen kom tidligere.''

Dette synes jeg er hårreisende lesing. At vaksinen ikke kom tidligere var av liten betydning. I tillegg til at den kom sent, ga den ingen rask beskyttelse. Trolig overflødig hele greia. Influensaen var mild og få døde av den. Det visste vi når massevaksinasjonen startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''uten den hadde mange barn sluppet å få sitt liv ødelagt. ''

Uten den hadde de vært døde, slik som skjedde i mange andre land hvor man ikke vaksinerte.

''Uten den hadde de vært døde, slik som skjedde i mange andre land hvor man ikke vaksinerte.''

Dokumentasjon takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Jeg har ikke sittet og lest alle dine svar i denne tråden''

Nei, det er greit, men nå vet du ihverfall at en langt større del av befolkningen blir vaksinert der hver eneste år i forhold til i Norge.

Det vet jeg, men jeg vet ikke hvor der er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Selv etter alt vi vet og den gang visste, er dere fortsatt like forbanna hysteriske''

Unnskyld meg, men nå synes jeg du virket litt hysterisk.

Totally calm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...