Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Jeg har ikke tenkt tanken på at noen ville meg noe vondt, men det ble definitivt hauset opp hele greiene.

'' men det ble definitivt hauset opp hele greiene''

Det vet du ingeting om siden vaksinen kom.

Kan ikke tenke meg at spanskesyka ble hauset opp i media, men det døde folk i hopetall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest horitit

''Endret seg på hvilken måte? Den var mild og få døde totalt, uansett hvilket land du ser til''

I det bitte lille landet jeg bodde i var det mange som døde, så kom vaksinen og alle ble vakinert i rekordfart og fikk stoppet det hele.

Hvor mange døde i det lille landet du befant deg sammenlignet med vanlig sesonginfluensa i samme land? Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa? Selv i land med ingen vaksine eller lav prosentandel vaksinerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

'' men det ble definitivt hauset opp hele greiene''

Det vet du ingeting om siden vaksinen kom.

Kan ikke tenke meg at spanskesyka ble hauset opp i media, men det døde folk i hopetall.

Det døde ikke hopetall av svineinfluensa og media rapporterte antall døde dag for dag. Dette er å hause opp. Hadde de gjort dette under en vanlig sesonginfluensa hadde tallene på daglig døde vært langt høyere og langt mer skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange døde i det lille landet du befant deg sammenlignet med vanlig sesonginfluensa i samme land? Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa? Selv i land med ingen vaksine eller lav prosentandel vaksinerte.

Hva så om det var færre enn sesonginfluensa?

Flere dør (på verdensbasis) av malaria, men det gjør ikke H1N1 noe bedre?

Du kommer med en uendelig rekke bortforklaringer og regelrett løgn, dessverre. Kun for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Du får "media" ut av lysløgnene dine?

Hva mener du? At du får publisitet? Du sprer disse løgnene fordi du ønsker oppmerksomhet?

Er du helt blåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvis vi antar" synes jeg sier sitt om artikkelen. Det ble i 2009 rapportert i media om lavt sykefravær under hele perioden av svineinfluensa.

Hukommelsen din er ikke bra.

"Regjeringen og partene i arbeidslivet oppfordrer alle virksomheter, som ikke har inngått IA-avtale, til å utvide egenmeldingsretten fra 3 til 8 dager både ved egen og barns sykdom som følge av fravær som skyldes Influensa A (H1N1)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det døde ikke hopetall av svineinfluensa og media rapporterte antall døde dag for dag. Dette er å hause opp. Hadde de gjort dette under en vanlig sesonginfluensa hadde tallene på daglig døde vært langt høyere og langt mer skremmende.

Og hva så?

Det døde flere under 2. verdenskrig også, uten at det gjør H1N1 noe bedre.

Faktum forblir, enten du liker det eller ei, at ingen visste hvor mild H1N1 kom til å være, og da var det vesentlig at store deler av befolkningen var vaksinert i tilfelle den drepte mange, eller muterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Fordi vi, i motsetning til de fleste sesonginfluensaene, ikke visste på forhånd hvordan den ville være, eller hvor mye den ville mutere.

Selv om du ikke har kunnskap om det var det en lignende influensa som gikk i indre strøk av Kina. Den ble heldigvis stoppet, men 100% av de som ble smittet døde av den!

Tenk det!

''Selv om du ikke har kunnskap om det var det en lignende influensa som gikk i indre strøk av Kina. Den ble heldigvis stoppet, men 100% av de som ble smittet døde av den!''

Jeg skjønner faktisk ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selv om du ikke har kunnskap om det var det en lignende influensa som gikk i indre strøk av Kina. Den ble heldigvis stoppet, men 100% av de som ble smittet døde av den!''

Jeg skjønner faktisk ikke hva du snakker om.

Nei, nettopp.

Som jeg sa, du mangler basiskunnskapene for å delta i denne tråden.

Du skriver her bare for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Hvor mange døde i det lille landet du befant deg sammenlignet med vanlig sesonginfluensa i samme land? Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa? Selv i land med ingen vaksine eller lav prosentandel vaksinerte.

''Hvor mange døde i det lille landet du befant deg sammenlignet med vanlig sesonginfluensa i samme land? ''

Hvis du har fått med deg hva jeg har skrevet i tråden, så har jeg skrevet at en langt større del av befolkningen der blir vaksinert enn det som skjer i Norge. De tar for seg gruppe for gruppe og vaksinerer hele befolkningen og det gjeder også vanlig sesonginfluensa hvert år. Hele klassen til ungene mine ble vaksinert både mot vanlig influensa og svineinfluensa.

''Og hvilken betydning har det du sier i forhold til at få, sett på verdensbasis døde av svineinfluensa?''

Du får nesten spørre de etterlatte om hvilken betydning det hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Hukommelsen din er ikke bra.

"Regjeringen og partene i arbeidslivet oppfordrer alle virksomheter, som ikke har inngått IA-avtale, til å utvide egenmeldingsretten fra 3 til 8 dager både ved egen og barns sykdom som følge av fravær som skyldes Influensa A (H1N1)."

Hukommelsen min er utmerket takk og jeg har fått med meg at egenmeldingsperiode ble utvidet under svineinfluensaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver at dette snakket ditt om vaksinene er konspirasjonsteorier, som ikke er basert på fakta, men fri fantasi.

En haug av oss har påpekt fakta, statistikk, opp, ned og i mente, men du nekter å godta det.

Og da er det snakk om konspirasjonsteorier!

Du burde vite bedre!

Du burde også vite bedre, hvis du var i stand til og tenke selv. Det er bare tragisk at ressurspersoner som deg, lar seg rive med av dette våset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hukommelsen min er utmerket takk og jeg har fått med meg at egenmeldingsperiode ble utvidet under svineinfluensaen.

Flott!

Hvis du nå også får med deg det andre vi forteller deg, så er det mulig du faktisk kan forholde deg til fakta, i stedet for fri fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis vi antar" synes jeg sier sitt om artikkelen. Det ble i 2009 rapportert i media om lavt sykefravær under hele perioden av svineinfluensa.

"Tallene for fjerde kvartal bekrefter den sterke veksten i sykefraværet fra 2008 til 2009.", samme side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det døde ikke hopetall av svineinfluensa og media rapporterte antall døde dag for dag. Dette er å hause opp. Hadde de gjort dette under en vanlig sesonginfluensa hadde tallene på daglig døde vært langt høyere og langt mer skremmende.

''Det døde ikke hopetall av svineinfluensa og media rapporterte antall døde dag for dag''

Nei, men dette vet vi først nå i ettertid og jeg skal vedde på at de etterlatte etter de 32 som døde i Norge erger seg veldig over at ikke vaksinen kom tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...