Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Dette er bare vås. Vaksinasjonen kom i gang sent og mange ville ha dødd både før og etter om dette var en influensa av alvorlig type. Land som vaksinerte i lang mindre omfang enn Norge hadde heller ikke mange døde å telle i forhold til vanlig sesonginfluensa.

les linken ovenfor, og slutt med løgnene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg kommer aldri til og forstå din voldsomme trang til og støtte deg til de "offisielle sannhetene". Du er da oppegående nok til og tenke selv?

Noen ganger er det ingen konspirasjon, selv om du synes det er langt mer spennende med en konspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min støtte i dette. Jeg synes hele greiene tok helt av og det var akkurat som om folk mistet evnen til å tenke selv oppe i det hele. Skremmende greier....

Takk for det:-) Det er akkurat det som skremmer meg mest: Folk har ingen evne til og tenke selv. Ingen motforestillinger og ingen "sunn fornuft". Det virker som at folk flest er prisgitt og bli fortalt hvordan de skal leve - og denne uselvstendigheten synes jeg er bekymringsfull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med våset ditt.

Forskjellen er at jeg kan dokumentere de fakta jeg kommer med, mens du ikke har annet enn løse påstander og konspirasjonsteorier som åpenbart er basert på løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i Polen vaksinerte ingen seg, og det døde færre i Polen enn i Norge. Så hvilken betydning hadde vaksinen? Annet enn og påføre 35 barn narkolepsi? Og tilføre medisinindustrien betydelige inntekter? Ikke vet jeg....

Ja, det er tragisk med narkolepsi, det er grusomt. Men, er det verre eller bedre enn å dø? Det er bivirkninger med nær sagt alt, dessverre. Ville det vært bedre at de kanskje døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Ja, og derfor er influensavaksine tilgjengelig hvert år.

Det anbefales ikke at alle vaksinerer seg mot influensa hvert år. Å få influensa og andre virus er for de aller fleste noe man takler greit og som øker vårt immunforsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det døde ikke mange.

...eh... nei, siden de ble vaksinert så gjorde de ikke det.

I land som Storbritannia, hvor færre ble vaksinert, var det mange hundre som døde, og mange hundre som døde i fjor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tragisk med narkolepsi, det er grusomt. Men, er det verre eller bedre enn å dø? Det er bivirkninger med nær sagt alt, dessverre. Ville det vært bedre at de kanskje døde?

Ingen vet om de en gang hadde blitt syke uten vaksinen. Og det er det store spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales ikke at alle vaksinerer seg mot influensa hvert år. Å få influensa og andre virus er for de aller fleste noe man takler greit og som øker vårt immunforsvar.

''Det anbefales ikke at alle vaksinerer seg mot influensa hvert år. Å få influensa og andre virus er for de aller fleste noe man takler greit og som øker vårt immunforsvar.''

Ja, bortsett fra de 1500 som du mener dør av det, men nå er det plutselig ikke så viktige lengre?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Mange nok, og mange som ble kraftig syke, og heldigvis var vi svært mange, slik Sør sier, som tok vaksinen.

Jeg skjønner ikke hvor du tar dette fra. Norge har aldri tidligere opplevd lavere sykefravær under en "epidemi" enn under svineinfluensaen. De fleste som fikk den, fikk en mild utgave av den og dødstallene var ekstremt lave sammenlignet med andre sesonger av influensa. Ja, nå kommer Sør skrikende med at det var pga vaksinen. Men det var også slik i land som i langt mindre grad vaksinerte sine innbyggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet om de en gang hadde blitt syke uten vaksinen. Og det er det store spørsmålet.

Jeg låner Petter Smart`s innlegg.

"Lurer på hva folk/media hadde sagt dersom helsedirektøren hadde sagt nei til denne vaksinen grunnet frykt for narkolepsi (eller andre alvorlige bivirkninger) og så hadde titusener av barn dødd av svineinfluensa.

Jeg er glad jeg ikke har en slik jobb. Fordi ingen legemidler er uten bivirkninger vil en aldri kunne gjøre alle til lags. Enten blir folk syke fordi de ikke får vaksine, eller så får de bivirkninger av vaksinen.

– petter smart"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Du har min støtte i dette. Jeg synes hele greiene tok helt av og det var akkurat som om folk mistet evnen til å tenke selv oppe i det hele. Skremmende greier....

''Jeg synes hele greiene tok helt av og det var akkurat som om folk mistet evnen til å tenke selv oppe i det hele''

Eller omvendt. At vi nettopp hadde evnen til å tenke både fornuftig og logisk uten bekymring for konspirasjonsteorier, slemme helsemyndigheter og kapitalister som egenlig bare vil oss vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Takk for det:-) Det er akkurat det som skremmer meg mest: Folk har ingen evne til og tenke selv. Ingen motforestillinger og ingen "sunn fornuft". Det virker som at folk flest er prisgitt og bli fortalt hvordan de skal leve - og denne uselvstendigheten synes jeg er bekymringsfull..

Helt enig med deg og nå betaler barn prisen for denne galskapen. Ødelagte liv....Men det ser ikke ut til å bry de som føler at de overlevde noe livsfarlig i nevneverdig grad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det ingen konspirasjon, selv om du synes det er langt mer spennende med en konspirasjon.

Kutt ut nå. Jeg er ingen paranoid person som ser konspirasjoner over alt. Dette kommer du med samtidig som du stadig ser deg omgitt av personangrep. Ikke mye logisk:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor du tar dette fra. Norge har aldri tidligere opplevd lavere sykefravær under en "epidemi" enn under svineinfluensaen. De fleste som fikk den, fikk en mild utgave av den og dødstallene var ekstremt lave sammenlignet med andre sesonger av influensa. Ja, nå kommer Sør skrikende med at det var pga vaksinen. Men det var også slik i land som i langt mindre grad vaksinerte sine innbyggere.

Nei, det var det ikke, og folk trengte ikke sykemelding ettersom man hadde utvidet egenmelding for å redusere trykket hos legene.

Hva er det du får ut av disse lystløgnene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Forskjellen er at jeg kan dokumentere de fakta jeg kommer med, mens du ikke har annet enn løse påstander og konspirasjonsteorier som åpenbart er basert på løgn.

Fakta er at denne influensaen var mild. Få døde av den. Sitter du på annen info, så kom med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet om de en gang hadde blitt syke uten vaksinen. Og det er det store spørsmålet.

Jo, det vet vi.

Og det er før vi engang begynner å vurdere hva som hadde skjedd ved en mutasjon av viruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

''Jeg synes hele greiene tok helt av og det var akkurat som om folk mistet evnen til å tenke selv oppe i det hele''

Eller omvendt. At vi nettopp hadde evnen til å tenke både fornuftig og logisk uten bekymring for konspirasjonsteorier, slemme helsemyndigheter og kapitalister som egenlig bare vil oss vondt.

Jeg har ikke tenkt tanken på at noen ville meg noe vondt, men det ble definitivt hauset opp hele greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...