Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Enig, og er de syke i en uke, så produserer de ikke noe (annet enn oppkast og diaré! ;-) ), og betaler heller ikke skatt.

(Men det jeg svarte på var egentlig kun fra medisinalfirmas perspektiv, så derfor tok jeg sykepenger osv ikke med her.)

:-)

Med vennlig hilsen

Jeg lurer på hva folk hadde sagt om vi hadde fått en ny spanskesyke eller lignende, medisine var laget og rike norske ikke hadde kjøpt inn medisiner for å beskytte befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg lurer på hva folk hadde sagt om vi hadde fått en ny spanskesyke eller lignende, medisine var laget og rike norske ikke hadde kjøpt inn medisiner for å beskytte befolkningen.

Ja, da hadde de nok hylt langt mer om det "udugelige" FHI som ikke hadde tvangsvaksinert alle.

Denne parodierer vaksinemotstanderne svært bra:

http://termometeraksjon.com/

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realitetene/fakta her er klare, selv om du nekter for det.

Helt hvilken glede du har av å presentere løgn og tåpelige konspirasjonsteorier vet jeg ikke, men du mener vel at røyking ikke er farlig, så det sier jo sitt.

Du er utrolig barnslig, innimellom. Jeg har aldri sagt at røyking ikke er farlig. Men jeg forsvarer mitt valg om og foreta meg "farlige ting". Det er mitt liv, og mine valg.

Du er ufattelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig barnslig, innimellom. Jeg har aldri sagt at røyking ikke er farlig. Men jeg forsvarer mitt valg om og foreta meg "farlige ting". Det er mitt liv, og mine valg.

Du er ufattelig irriterende.

Så nå skal vi ha en ny rundt med personangrep fra deg?

Jeg forstår hvorfor du ikke argumenterer med fakta - for de peker mot din versjon.

Derfor er du redusert til løgn, og å kalle andre som ikke er enig med deg for naive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal vi ha en ny rundt med personangrep fra deg?

Jeg forstår hvorfor du ikke argumenterer med fakta - for de peker mot din versjon.

Derfor er du redusert til løgn, og å kalle andre som ikke er enig med deg for naive.

Kjeder du deg i kveld? Det er lenge siden du har holdt på sånn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL, denne var bra og det er faktisk sånn det er :-)

Jepp!

Men man vet jo ikke om man skal le eller grine av det - det er tross alt alvorlig, og som du sier (hvis viruset hadde mutert litt) så kunne vi hatt titusenvis av døde på grunn av disinformasjonen de sprer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal vi ha en ny rundt med personangrep fra deg?

Jeg forstår hvorfor du ikke argumenterer med fakta - for de peker mot din versjon.

Derfor er du redusert til løgn, og å kalle andre som ikke er enig med deg for naive.

Jeg synes du er naiv hvis du ikke skjønner sammenhengen mellom inntekter og utgifter i vårt kapitalisiske samfunn. I et kapitalisisk samfunn er det bare inntekter som er viktig. Og helsespørsmål blir bare viktige når de belaster samfunnet økonomisk. Ellers spiller det ingen rolle hvordan vi føler oss, og om vi lever eller dør:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er naiv hvis du ikke skjønner sammenhengen mellom inntekter og utgifter i vårt kapitalisiske samfunn. I et kapitalisisk samfunn er det bare inntekter som er viktig. Og helsespørsmål blir bare viktige når de belaster samfunnet økonomisk. Ellers spiller det ingen rolle hvordan vi føler oss, og om vi lever eller dør:-(

Ja? Og?

Akkurat det du påpeker der tilsier jo at det er kapitalkreftene er MOT vaksinasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder du deg i kveld? Det er lenge siden du har holdt på sånn;-)

Han holder på sånn hver gang han ser mitt nick. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke. Men "stalking" er det ordet som faller meg inn:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Og?

Akkurat det du påpeker der tilsier jo at det er kapitalkreftene er MOT vaksinasjon!

Det jeg har skjønt er at medisinindustrien skal overleve for enhver pris. Bare lytt til Karita Bekkemellom når hun setter i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder på sånn hver gang han ser mitt nick. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke. Men "stalking" er det ordet som faller meg inn:-(

Jeg skal ikke svare på om det er kompliment eller ikke, men jeg ville ikke ta meg nær av det i hvert fall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke svare på om det er kompliment eller ikke, men jeg ville ikke ta meg nær av det i hvert fall;-)

''Jeg skal ikke svare på om det er kompliment eller ikke, men jeg ville ikke ta meg nær av det i hvert fall;-)''

Det gjør jeg heller ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har skjønt er at medisinindustrien skal overleve for enhver pris. Bare lytt til Karita Bekkemellom når hun setter i gang....

Og den overlever langt bedre hvis folk IKKE vaksinerer seg.

Den tjener penger på at folk er syke, ikke at de blir vaksinerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder på sånn hver gang han ser mitt nick. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke. Men "stalking" er det ordet som faller meg inn:-(

"Han holder på sånn hver gang han ser mitt nick."

...eh...

Det er da vitterlig du som svarer meg like mange ganger som jeg svarer deg, samt at du i tillegg diskuterer meg med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den overlever langt bedre hvis folk IKKE vaksinerer seg.

Den tjener penger på at folk er syke, ikke at de blir vaksinerte.

Du gjentar og gjentar det samme. De tjener vel aller mest på medisiner til barn som får en kronisk sykdom som kommer til og vare livet ut.

Ikke misforstå meg. Jeg tror ikke at engang medisinindustrien spekulerer i at barn skal bli syke. Men jeg er sjokkert over din ufølsomhet overfor de stakkars barna som har blitt rammet av bivirkningene av denne vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han holder på sånn hver gang han ser mitt nick."

...eh...

Det er da vitterlig du som svarer meg like mange ganger som jeg svarer deg, samt at du i tillegg diskuterer meg med andre.

Dette sier du alltid:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjentar og gjentar det samme. De tjener vel aller mest på medisiner til barn som får en kronisk sykdom som kommer til og vare livet ut.

Ikke misforstå meg. Jeg tror ikke at engang medisinindustrien spekulerer i at barn skal bli syke. Men jeg er sjokkert over din ufølsomhet overfor de stakkars barna som har blitt rammet av bivirkningene av denne vaksinen.

''Men jeg er sjokkert over din ufølsomhet overfor de stakkars barna som har blitt rammet av bivirkningene av denne vaksinen.''

Og din "ufølsomhet" for alle de mange flere som ville vært døde hvis de ikke hadde vaksinert.

Men det overser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Du gjentar og gjentar det samme. De tjener vel aller mest på medisiner til barn som får en kronisk sykdom som kommer til og vare livet ut.

Ikke misforstå meg. Jeg tror ikke at engang medisinindustrien spekulerer i at barn skal bli syke. Men jeg er sjokkert over din ufølsomhet overfor de stakkars barna som har blitt rammet av bivirkningene av denne vaksinen.

''De tjener vel aller mest på medisiner til barn som får en kronisk sykdom som kommer til og vare livet ut''

Og vi som har kronisk syke barn som kommer til å vare livet ut, bryr oss ikke døyten om hva de tjener. Vi er bare glade for at det finnes medisiner som holder dem friske og i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...