Gå til innhold

Der kom det ja


EnolaGay

Anbefalte innlegg

Gjest horitit

''Jeg er ikke medisiner, så jeg kan ikke svare deg på dette.''

Akkurat det har alle forstått.

Har du økonomiske årsaker for å spre disse løgnene om vaksinen?

''Akkurat det har alle forstått.''

Jeg fikk et spm og besvarte det. Dine spydigheter er av ingen betydning for meg. Du treffer ikke. Du bare viser hvor liten du er som ikke klarer å holde deg til sak, men må angripe person.

''Har du økonomiske årsaker for å spre disse løgnene om vaksinen?''

Ja, jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 368
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    93

  • Colette

    54

  • XbellaX

    13

  • laban

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest horitit

''Jeg har aldri påberopt meg medisinske kunnskaper.''

Vel, du uttaler deg om medisinske emner.

Jeg uttaler meg om svineinfluensaen og omstendigheter rundt den, i likhet med deg. Har du noen medisinsk bakgrunn som gjør deg og ditt syn til noe viktigere og mer betydningsfullt enn andres i denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Som du selv sier, du har åpenbart ikke kunnskap om dette, og siden du ikke er interessert i å forstå det, så fortsetter du i samme tralten.

Samme tralten er det du som står for her inne. Ikke at du evner å se det, men jeg påpeker det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som fremstår som oppmerksomhetssyk i dette forumet , så er det du. Jeg fremmer mitt syn og de fakta jeg har i denne saken. Det har ingenting med å være oppmerksomhetsyk å gjøre. Men du er vel tom for argumenter igjen.

Nei, du forfalsker og presenterer direkte løgn, og enten er det oppmerksomhetssyke, finansielle interesser eller bare kverulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Akkurat det har alle forstått.''

Jeg fikk et spm og besvarte det. Dine spydigheter er av ingen betydning for meg. Du treffer ikke. Du bare viser hvor liten du er som ikke klarer å holde deg til sak, men må angripe person.

''Har du økonomiske årsaker for å spre disse løgnene om vaksinen?''

Ja, jøss.

Selv om du åpenbart ikke helt ser relevansen av det, så er faktisk medisinsk kunnskap veldig relevant når man diskuterer medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttaler meg om svineinfluensaen og omstendigheter rundt den, i likhet med deg. Har du noen medisinsk bakgrunn som gjør deg og ditt syn til noe viktigere og mer betydningsfullt enn andres i denne saken?

Jepp, lange diskusjoner med medisinsk fagpersonell, og samt at jeg studerte uttalelser fra FHI, og tilsvarende i andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa du noe om i går også mener jeg å erindre. Jeg skjønner ikke hvorfor du påstår det ut i fra hva jeg skriver til deg, men du må bare mene det om det er av viktighet.

Det viktigste her er vel at du endelig har innrømmet at du ikke har noe kunnskap om emnet du forsøker å diskutere, og bare sprer konspirasjonsteorier.

Trist, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Nei, du forfalsker og presenterer direkte løgn, og enten er det oppmerksomhetssyke, finansielle interesser eller bare kverulering.

Ja for det kan selvfølgelig ikke være at jeg har meninger og også besitter noen fakta i denne saken. Det skjer ikke at noen andre har noe av viktighet å tilføre i diskusjoner på dette forumet. Alt handler om deg, du er viktig. Alt du fremlegger er av ytterste viktighet og alltid det korrekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Selv om du åpenbart ikke helt ser relevansen av det, så er faktisk medisinsk kunnskap veldig relevant når man diskuterer medisin.

Vi diskuterer svineinfluensaen og dens omstendigheter. Din medisinske kunnskap er på samme nivå som andre som diskuterer i denne tråden. Slutt å opphøy deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest horitit

Jepp, lange diskusjoner med medisinsk fagpersonell, og samt at jeg studerte uttalelser fra FHI, og tilsvarende i andre land.

''Jepp, lange diskusjoner med medisinsk fagpersonell, og samt at jeg studerte uttalelser fra FHI, og tilsvarende i andre land.''

Med andre ord tilnærmet det samme som andre som interesserte seg for denne saken, inkludert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Det viktigste her er vel at du endelig har innrømmet at du ikke har noe kunnskap om emnet du forsøker å diskutere, og bare sprer konspirasjonsteorier.

Trist, men sant.

Hvordan besvare vås. Jeg lar være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det kan selvfølgelig ikke være at jeg har meninger og også besitter noen fakta i denne saken. Det skjer ikke at noen andre har noe av viktighet å tilføre i diskusjoner på dette forumet. Alt handler om deg, du er viktig. Alt du fremlegger er av ytterste viktighet og alltid det korrekte.

Nei, det du legger ut (for eksempel om de 32 døde) er, som de fleste andre her har påpekt, en direkte løgnaktig fremstilling av virkeligheten.

Når du repeterer det igjen og igjen etter mange andre har påpekt feilen, så er det åpenbart at du enten bare ønsker konspirasjonsteori, kverulering eller har øknomiske interesser (slik som gjengen som solgte "alternativ vaksine" i 2010).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer svineinfluensaen og dens omstendigheter. Din medisinske kunnskap er på samme nivå som andre som diskuterer i denne tråden. Slutt å opphøy deg selv!

Men forskjellen mellom meg og deg er at jeg har fakta, statistikk og medisinen på min side, mens du har konspirasjonsteorier på din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jepp, lange diskusjoner med medisinsk fagpersonell, og samt at jeg studerte uttalelser fra FHI, og tilsvarende i andre land.''

Med andre ord tilnærmet det samme som andre som interesserte seg for denne saken, inkludert meg.

Nei, til forskjell fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Nei, det du legger ut (for eksempel om de 32 døde) er, som de fleste andre her har påpekt, en direkte løgnaktig fremstilling av virkeligheten.

Når du repeterer det igjen og igjen etter mange andre har påpekt feilen, så er det åpenbart at du enten bare ønsker konspirasjonsteori, kverulering eller har øknomiske interesser (slik som gjengen som solgte "alternativ vaksine" i 2010).

''Nei, det du legger ut (for eksempel om de 32 døde) er, som de fleste andre her har påpekt, en direkte løgnaktig fremstilling av virkeligheten.''

Jeg skjønner ikke helt hva du skriver her, men du kan jo fortelle hva som er løgn.

Resten av våset får du bare surre med i ditt eget hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest horitit

Men forskjellen mellom meg og deg er at jeg har fakta, statistikk og medisinen på min side, mens du har konspirasjonsteorier på din.

Du har enda ikke lagt frem noen bevis for feks din påstand om at barn som fikk narklepsi av denne vaksinen hadde vært døde om de ikke tok vaksinen. Du bare surrer rundt med påstander og vil at de skal "kjøpes" som fakta av andre. Problemet for deg blir når du støter på noen som ikke glatt kjøper dine argumenter, men fronter deg. Da kommer dårlig skjulte ufinheter i et forsøk på å degradere den du diskuterer med. Det virker ikke på meg, få det inn blant det andre surret i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...