Gå til innhold

Vonde følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er vel selvhat sikkert, får prøve å la være. Skulle bare ønske ting var annerledes men det er det jo ikke, å trøste seg med sjokolade og diverse gjør ikke saken bedre. Men går med en ekkel følelse i magen og da hjelper det å spise. Vil være god mor jeg og, resten bryr meg ikke. Men det var det dette gikk ut på "mammarollen" og da blir det ekstra sårt.

Er jo ikke synd på meg, syns ikke synd på meg heller, bare hat sikkert fordi jeg ville vært en an en jeg er. Hjelper ikke det heller. Får prøve å roe meg og ta til meg det dere har skrevet her. Blir ikke en bedre person av å piske meg selv heller, jeg er som jeg er dessverre.

Jeg vet ikke hvilken livssituasjon du er i. Dreier det seg om din funksjon som mor er det veldig sårt. Jeg for min del er alene med tre barn og skulle ønske jeg var en supermamma. Karrierekvinne og kapabel mor, men det er jeg ikke. Tror barn uansett merker om man elsker dem eller ikke. Jeg sparer alle de krefter jeg har til å være en god mor. Strekker meg virkelig på det området. Eller er det ikke det som plager deg? Anser du deg som en dårlig kone også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken livssituasjon du er i. Dreier det seg om din funksjon som mor er det veldig sårt. Jeg for min del er alene med tre barn og skulle ønske jeg var en supermamma. Karrierekvinne og kapabel mor, men det er jeg ikke. Tror barn uansett merker om man elsker dem eller ikke. Jeg sparer alle de krefter jeg har til å være en god mor. Strekker meg virkelig på det området. Eller er det ikke det som plager deg? Anser du deg som en dårlig kone også?

Barna vet nok at jeg er glad i dem, det vet jeg de vet. Var noe jeg ikke klarte å være med på, hadde ikke lyst heller men skulle ønske jeg hadde klart. Får så masse negative tanker og følelser.

Er nok en dårlig samboer og, mer enn en dårlig mor. Er i min lille boble.

Skrevet

Barna vet nok at jeg er glad i dem, det vet jeg de vet. Var noe jeg ikke klarte å være med på, hadde ikke lyst heller men skulle ønske jeg hadde klart. Får så masse negative tanker og følelser.

Er nok en dårlig samboer og, mer enn en dårlig mor. Er i min lille boble.

Uff. Du er ikke på noe godt sted. Og jeg som trodde jeg hadde klart å muntre deg opp! Kanskje på tide å ligge inn årene for i dag, legge deg i armene på din elskede og bare nyte livet? Morgendagen Salomon, hva vet vel vi om den?

Skrevet

Uff. Du er ikke på noe godt sted. Og jeg som trodde jeg hadde klart å muntre deg opp! Kanskje på tide å ligge inn årene for i dag, legge deg i armene på din elskede og bare nyte livet? Morgendagen Salomon, hva vet vel vi om den?

''Kanskje på tide å ligge inn årene for i dag,''

Enig, leggetid nå. Men vi sover på hvert vårt rom, like greit for min del. Takk for at du prøvde å muntre meg opp :)

Skrevet

''Kanskje på tide å ligge inn årene for i dag,''

Enig, leggetid nå. Men vi sover på hvert vårt rom, like greit for min del. Takk for at du prøvde å muntre meg opp :)

:-) Skulle ønske jeg virkelig hadde klart det! Nå skal jeg straks gå å legge meg. Jeg ligger på sofaen med min yngste sønn. Ingen av oss har eget soverom. Men hva gjør vel det når man kan ligge å holde hverandre i hendene og fortelle hverandre godnatt historier!

Sov inderlig godt og drøm søtt. Håper morgendagen din blir mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...