Gå til innhold

Skal "dronninger" få styre på som de vil?

Gjest hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Godt spørsmål. Den ene tok kontakt med meg for kun et par år siden. Hun hadde fått adressen av min bror ved et tilfelle, og etter en del tørrprat av type "hvor mange barn...bor du hen..gift og alt er så lykkelig". Så nevnte hun selv på hvordan det var den gangen, og presterer å lire av seg at "Jaja men du likte jo å være alene den gangen... (veldig tørr latter) "

Jeg avsluttet ganske raskt etter det og tok ikke opp tråden igjen. ;0?

Dama er forøvrig hyggelig og veldig pen, og hun er nå utdannet innen tADAAAAA ; psykiatrien og som helsesøster på skole...

Slik er livet. :0)

Hjelp!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

21

• jubalong70

11

• frosken

6

• EnolaGay

5

Jeg synes Dol blir litt håpløst hvis vi ikke skal tro på den versjonen som kommer inn. Nei, du har sikkert like mye feil du også blir holdningen her. Men av og til er det faktisk slik at noen opplever at andre mennesker oppfører seg dårlig enten det er en mobber, ektemann eller svigermor.

''Men av og til er det faktisk slik at noen opplever at andre mennesker oppfører seg dårlig enten det er en mobber, ektemann eller svigermor.''

En jeg kjenner ble utsatt for grov fysik og psykisk mobbing over år og ble stadig møtt med, 'Men hva gjorde du?'

Resultatet var at h*n mistet tilliten til voksne, ikke minst sine foreldre og sluttet å fortelle om det. Også når flere gikk sammen om å kaste stien som også traff i hodet. H*n sluttet i stor grad å snakke med dem om h*n ikke måtte.

Utrolig nok har h*n klart seg bra. Men foreldrene klager fortsatt over liten åpenhet og fortrolighet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...