Anonym 82 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hvor vanlig er det at barn får feber (igjen) mens de går på en lengre penicillinkur? Datteren min har gått på penicillin siden søndag morgen, og vært feberfri siden mandag. Nå har hun plutselig fått feber igjen. Det kan jo selvsagt ha med noe helt annet å gjøre, jeg blei bare overrasket da jeg hentet henne i barnehagen med feber i ettermiddag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tror jeg ville ringt legen. Det kan være hun trenger kraftigere dose med pencillin.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ring legen. Kanskje hun trenger en annen type antibiotika. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mulig det ikke virker så hun trenger en annen type antibiotika eller en sterkere dose. Ring legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.