Gjest hli9 Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 hei jeg fjernet mandlene på torsdag for to dager siden, kan jeg drikke cola/brus nå? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Fikk du på sykehuset beskjed om å ikke drikke brus? Jeg trodde egentlig all kald drikke var lov etter en mandeloperasjon, men tør ikke å garanterte noe dersom sykehuset sa noe annet... 0 Siter
Gjest hli9 Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Fikk du på sykehuset beskjed om å ikke drikke brus? Jeg trodde egentlig all kald drikke var lov etter en mandeloperasjon, men tør ikke å garanterte noe dersom sykehuset sa noe annet... nei de sa ikke noe om det. men jeg har spurt to venner de sier at det kan være farlig men hva vet de om det ? jeg vil ha et svar fra noen som har litt peiling 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 nei de sa ikke noe om det. men jeg har spurt to venner de sier at det kan være farlig men hva vet de om det ? jeg vil ha et svar fra noen som har litt peiling Hm.... i så fall helt nytt for meg, men satser på at noen som er 100 % sikker kan svare deg 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Man spiser og drikker hva man føler selv er greit å svelge ned. Drikke er det vel ingen restriksjoner på? Min datter fikk beskjed om å holde seg unna hard mat som kjeks og knekkebrød og veldig varme drikker. Brus var noe av det første hun hadde lyst på, og det fikk hun. 0 Siter
Gjest hli9 Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Man spiser og drikker hva man føler selv er greit å svelge ned. Drikke er det vel ingen restriksjoner på? Min datter fikk beskjed om å holde seg unna hard mat som kjeks og knekkebrød og veldig varme drikker. Brus var noe av det første hun hadde lyst på, og det fikk hun. tusen takk for svar 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Spis og drikk som normalt. Viktig at du tygger godt etter operasjonen det kan redusere endel på smertene, tyggis kan være veldig ok å bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.