Gå til innhold

mandlene

Anbefalte innlegg

Skrevet

­hei jeg fjernet mandlene på torsdag for to dager siden, kan jeg drikke cola/brus nå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du på sykehuset beskjed om å ikke drikke brus? Jeg trodde egentlig all kald drikke var lov etter en mandeloperasjon, men tør ikke å garanterte noe dersom sykehuset sa noe annet...

Skrevet

Fikk du på sykehuset beskjed om å ikke drikke brus? Jeg trodde egentlig all kald drikke var lov etter en mandeloperasjon, men tør ikke å garanterte noe dersom sykehuset sa noe annet...

nei de sa ikke noe om det. men jeg har spurt to venner de sier at det kan være farlig men hva vet de om det ? jeg vil ha et svar fra noen som har litt peiling :)

Skrevet

nei de sa ikke noe om det. men jeg har spurt to venner de sier at det kan være farlig men hva vet de om det ? jeg vil ha et svar fra noen som har litt peiling :)

Hm.... i så fall helt nytt for meg, men satser på at noen som er 100 % sikker kan svare deg :)

Onsdag1365380628
Skrevet

Man spiser og drikker hva man føler selv er greit å svelge ned. Drikke er det vel ingen restriksjoner på? Min datter fikk beskjed om å holde seg unna hard mat som kjeks og knekkebrød og veldig varme drikker. Brus var noe av det første hun hadde lyst på, og det fikk hun.

Skrevet

Man spiser og drikker hva man føler selv er greit å svelge ned. Drikke er det vel ingen restriksjoner på? Min datter fikk beskjed om å holde seg unna hard mat som kjeks og knekkebrød og veldig varme drikker. Brus var noe av det første hun hadde lyst på, og det fikk hun.

tusen takk for svar :)

Skrevet

Spis og drikk som normalt. Viktig at du tygger godt etter operasjonen det kan redusere endel på smertene, tyggis kan være veldig ok å bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...