bangkok Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 pga av en jobb mulighet vurderer jeg og flytte til Lier eller deromkring. Jeg ser selv ikke kjent i området fra før av. Har barn som skal begynne på ungdomsskolen. Noen som bor i området og kan anbefale skolekrets. Dere som bor i området, trives dere? er det gode fritidsmuligheter, idrett anndre ting for barn og unge ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Lier er en fin kommune å bo i. Ikke for langt fra Oslo og nær Drammen og Asker med alle tilbud. Nær marka med gode turmuligheter. Jeg har bra inntrykk av Lierbyen skole og Tranby skole av ungdomsskoler. Begge er passe store, Tranby er fra 70-tallet mens Lierbyen er ganske ny. Personlig vil jeg nok helst bo på Tranby, mange steder på Tranby er det flott utsikt, nær marka, bra bomiljø og bra skole. Lier IL som nok er det største idrettslaget har fotball, håndball, ski og skiskyting. Ellers finnes det flere idretter i kommunen. Lier kulturskole har vel de fleste tilbud og drives godt nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bangkok Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Takk for svar, og kjekt å høre at du anbefaler Tranby, er faktisk i det området vi vurderer å se på et par bolilger ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.