Gå til innhold

Silkehansker, sart og sår og sær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er sær, sier mange.

sart, vet ikke, jo på min måte, sår, vet ikke, jo sikkert på min måte.

Jeg ble tatt i mot med silkehansker her av de fleste og det syns jeg var fint, det hjalp meg for følte ble forstått, takk. Hadde man angrepet meg med knyttvener for min til tider dumhet hadde jeg for lengst forlatt forumet.

Men det viktigste dette har lært meg er at jeg trengte noen silkehansker selv, for selv om ikke jatte med og sy puter under armene så bør man trå forsiktig når man ikke er i det andre menneskets sted og ikke vet hvordan det står til i hjertet til den andre. Det andre menneskets hjerte skal man håndtere varsomt.

Derfor når noen ber meg ligge unna, så ligger jeg unna for mye jeg ikke bør gi råd om med min enkle verdensanskuelse som likevel stadig utvides.

Men dette er alvorlig for meg, jeg har selv tatt på meg silkehanskene, det betyr ikke , ikke si i fra, men ta hensyn.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

15

• XbellaX

6

• frosken

5

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Hadde man angrepet meg med knyttvener for min til tider dumhet hadde jeg for lengst forlatt forumet.''

Men det er vel egentlig ingen som har angrepet noen med knyttenever på dette forumet, hverken nå eller tidligere?

Skrevet

''Hadde man angrepet meg med knyttvener for min til tider dumhet hadde jeg for lengst forlatt forumet.''

Men det er vel egentlig ingen som har angrepet noen med knyttenever på dette forumet, hverken nå eller tidligere?

Hei!

Det har du nok rett i, men jeg trengte selv å få på meg silkehanskene :) det var det jeg kom på.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Du skjønner sikkert hva hun mener hvis du legger godviljen til.

Skrevet

Hei!

Det har du nok rett i, men jeg trengte selv å få på meg silkehanskene :) det var det jeg kom på.

Innlegget ditt var fint det, jeg bare reagerte litt på om du mente noen hadde vært ute med knyttenever til deg eller andre. Men jeg forstår hva du mener selvsagt.

Skrevet

Må jeg ha en velsignelse for å skrive innlegg her av deg eller andre? Det kan virke litt slik akkurat nå.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg håper du ikke har tenkt å forfølge Xbellax fra tråd til tråd og angripe henne. Krangl dere ferdig i den tråden dere var, og la det bli med det! Noe annet er bare barnslig.

Skrevet

Innlegget ditt var fint det, jeg bare reagerte litt på om du mente noen hadde vært ute med knyttenever til deg eller andre. Men jeg forstår hva du mener selvsagt.

Jeg tar det til meg og vil også prøve å unngå å skrive ting som kan misoppfattes og tolkes negativt... for noen ganger skriver jeg fortere enn jeg tenker ;) Jeg liker aller best å skrive slik at folk skal sitte med en ok følelse etter at de har lest kommentaren min. Tror mange av oss bør ta til oss det madelenemie skriver :)

Skrevet

Jeg tar det til meg og vil også prøve å unngå å skrive ting som kan misoppfattes og tolkes negativt... for noen ganger skriver jeg fortere enn jeg tenker ;) Jeg liker aller best å skrive slik at folk skal sitte med en ok følelse etter at de har lest kommentaren min. Tror mange av oss bør ta til oss det madelenemie skriver :)

Ja, jeg synes bare det ville være fryktelig trist om hun så på dette som en slags slossarena, det var bare det jeg ville rydde opp i.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Må jeg ha en velsignelse for å skrive innlegg her av deg eller andre? Det kan virke litt slik akkurat nå.

Nei,nei, det var ment humoristisk,!

Ser du, hvis jeg hadde brukt smiletegn så hadde du forstått det med en gang!

Skrevet

Nei,nei, det var ment humoristisk,!

Ser du, hvis jeg hadde brukt smiletegn så hadde du forstått det med en gang!

Jeg orker seriøst ikke å diskutere dette her i enda en tråd.

Skrevet

Nå har ikke jeg reagert på noe av det du har skrevet, men det er veldig deilig å se at folk har evne til å ta til seg kritikk, og ønsker å forbedre seg :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg håper du ikke har tenkt å forfølge Xbellax fra tråd til tråd og angripe henne. Krangl dere ferdig i den tråden dere var, og la det bli med det! Noe annet er bare barnslig.

Og dere snakker om å være nærtagne! Du godeste.

Jeg svarte xbellax at det var humoristisk ment, les svaret, du.

Skrevet

Ja, jeg synes bare det ville være fryktelig trist om hun så på dette som en slags slossarena, det var bare det jeg ville rydde opp i.

Ser bare på det som en liten påminnelse til oss alle :)

Skrevet

Nå har ikke jeg reagert på noe av det du har skrevet, men det er veldig deilig å se at folk har evne til å ta til seg kritikk, og ønsker å forbedre seg :)

Takk;) Jeg skal prøve! ;)

Skrevet

Jeg vet hvem jeg oppfatter som nedlatende, uvennlig og lite imøtekommende her. Nå tror jeg du har godt av å logge av. Du oppfører deg ikke noe hyggelig.

Nei, slikehansker er ikke noe for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...