jubalong70 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 ...kjente jeg på den fantastisk følelsen av å være i kontakt med urkvinnen i meg. Etter 70 timer med rier, kom mellomstemor til verden. Helt perfekt og skjønn, selv om min første tanke da jeg så henne var: "Hun er nå ikke spesielt pen, da - hun ligner på oldefaren sin." Heldigivs gikk det ikk lang tid før hun ble en virkelig skjønnhet, og det er hun fremdeles (Helt objektivt, selvsagt ) I dag fyller hun 11 år. Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av. Nå sitter hun nede og er på sin nyopprettede Facebook-profil (jada, jeg vet det er for tidlig, men storesøster fikk også da hun var 11) på sin nye PC (som hun fikk til jul) og legger inn bilder tatt på sitt ny kamera (som hun fikk til bursdag i dag). Litt anderledes enn meg som ønsket meg dukke til 11-års dagen min Heldigvis har hun bevart mye av barnet i seg, og er ei skikkelig kosejente som gjerne kryper opp i fanget og koser med moren sin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Koselig! :-) Gratulerer med Elvis'en! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Grattis! ) Jeg har en elvis sjøl og det er en morsom alder. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer! :-) Selv var jeg gravid på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer med dagen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer:-) Tiden flyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer så mye med dagen, både til snuppelura og til mamma'n! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Koselig med småbarn, men det er jammen flott når de blir større også, - hver alder sin sjarm :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Koselig med småbarn, men det er jammen flott når de blir større også, - hver alder sin sjarm :-) Helt enig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Gratulerer - du "slo" meg med noen små dager. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanta Anna Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så rørende å lese :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Gratulerer med well spent søtti timer...! (Steike jeg hadde gått i nekt lenge før 24!) :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Gratulerer med well spent søtti timer...! (Steike jeg hadde gått i nekt lenge før 24!) :0) LOL! Det rare er at den fødselen føltes mye lettere enn da lillebroren kom til verden etter 28 timer med rier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.