Gå til innhold

I dag for 11 år siden...

jubalong70

Anbefalte innlegg

...kjente jeg på den fantastisk følelsen av å være i kontakt med urkvinnen i meg.

Etter 70 timer med rier, kom mellomstemor til verden. Helt perfekt og skjønn, selv om min første tanke da jeg så henne var: "Hun er nå ikke spesielt pen, da - hun ligner på oldefaren sin." Heldigivs gikk det ikk lang tid før hun ble en virkelig skjønnhet, og det er hun fremdeles :) (Helt objektivt, selvsagt ;))

I dag fyller hun 11 år. Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av.

Nå sitter hun nede og er på sin nyopprettede Facebook-profil (jada, jeg vet det er for tidlig, men storesøster fikk også da hun var 11) på sin nye PC (som hun fikk til jul) og legger inn bilder tatt på sitt ny kamera (som hun fikk til bursdag i dag).

Litt anderledes enn meg som ønsket meg dukke til 11-års dagen min ;)

Heldigvis har hun bevart mye av barnet i seg, og er ei skikkelig kosejente som gjerne kryper opp i fanget og koser med moren sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med well spent søtti timer...! (Steike jeg hadde gått i nekt lenge før 24!)

:0)

LOL! Det rare er at den fødselen føltes mye lettere enn da lillebroren kom til verden etter 28 timer med rier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...