Gå til innhold

Tar 150 mg Truxal før leggetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sover jeg godt. Er det flere som tar så mye før leggetid?

Gjest påutsiden
Skrevet

Jeg pleide å ta 300 mg før jeg la meg. Slik som jeg har forstått så har bruk av Truxal svært liten fare for ekstrapyramidale symptomer, jeg har brukt store mengder i årevis uten bivirkninger. Så jeg anser det som en trygg medisin(ikke i fem - ti år dog..Langvarig bruk av antipsykotika er jeg derimot skeptisk til, med henhold til hjerneskader. Men dette gjelder bruk i år etter år.. Ta truxalen din du, sov godt, og vit at du har kjærlighet i deg. Det er det runde, varme og gode som er størst av alt :-)

Skrevet

Noen tar mer og andre tar mindre, det viktigste er at du tar det din lege skrev ut til deg og at du har effekt, ikke hva "alle andre" gjør.

Skrevet

Herregud. Jeg havner i "koma" (16 timers dyp søvn) av 2x15 mg. Jeg hadde fått hjertestans av 150 mg på en gang.

Skrevet

Vært oppi 75mg, men da fikk jeg sånn hjertebank at det virka mot sin hensikt. Vi er veldig invdividuelle slik, tror det er mange som tar 450mg og kanskje mer også. Det viktige er jo at det fungerer uten å forørsake større bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...