Gjest Tatjana Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Da har vi vært på nok et besøk hos legen. Han innrømmet åpent at han ikke skjønte hva dette kan være for noe. Tablettene har ikke hjulpet (mot benhinnebetennelse). Det er blitt enda vondere. Blodprøvene vi tok sist er helt fine, og viser ikke noe galt. Han valgte å henvise oss videre til reumatolog (skrives det slik?) på sykehuset. Så det blir neste skritt. Jeg er lei meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Klem. Håper du finner ut av dette og ikke minst en god løsning. Bra at legen var ærlig på at h*n ikke fant ut av det og henviste deg videre. God bedring. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 jeg vet akkurat hvordan du har det. Hos oss har de aldri funnet ut hva de mystiske vondtene (og feberen) kommer av, håper dere er heldigere enn oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skal krysse fingrene for at dere finner ut noe ved videre utredning. Skjønner at det er frustrerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er bra at han er henvist videre; får håpe dere ikke må vente altfor lenge. Han har vondt i begge beina, har han ikke? Det er i såfall på sett og vis en "fordel" for det gjør en del ugreie diagnoser mindre aktuelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er bra at han er henvist videre; får håpe dere ikke må vente altfor lenge. Han har vondt i begge beina, har han ikke? Det er i såfall på sett og vis en "fordel" for det gjør en del ugreie diagnoser mindre aktuelle. Begge beina ja. Det var årsaken til at legen var skeptisk til benhinnebetennelse i utgangspunktet. Det er visst ikke vanlig å få det i begge beina samtidig. Vi setter også pris på å være henvist videre. Jeg liker godt at legen var ærlig nok til å gjøre det, i stedet for å drive å gjette og prøve ut forskjellige diagnoser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Skal krysse fingrene for at dere finner ut noe ved videre utredning. Skjønner at det er frustrerende. Takk. Det er mest det at jeg er veldig god på verstefallstenkning. Og tenåringen min driver og googler fram symptomer på all slags fæle sykdommer, så jeg blir nokså skremt av dette. Men jeg har roet meg litt ned, og så tar vi en dag om gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 jeg vet akkurat hvordan du har det. Hos oss har de aldri funnet ut hva de mystiske vondtene (og feberen) kommer av, håper dere er heldigere enn oss. Huff, det må være verre enn alt å gå i uvisse slik over lengre tid. Jeg har fulgt med på innleggene dine, og jeg ønsker inderlig at dere finner ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Klem. Håper du finner ut av dette og ikke minst en god løsning. Bra at legen var ærlig på at h*n ikke fant ut av det og henviste deg videre. God bedring. mvh Takk. Jeg setter også pris på å bli henvist videre. Jeg har i det hele tatt stor respekt for den legen. Han er dyktig, og han kjenner sin begrensing. Og han er hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Takk. Jeg setter også pris på å bli henvist videre. Jeg har i det hele tatt stor respekt for den legen. Han er dyktig, og han kjenner sin begrensing. Og han er hyggelig. Godt med en slik lege når det røyner på. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.