Gå til innhold

Mystiske vondter del 3

Gjest Tatjana

Anbefalte innlegg

Gjest Tatjana

Da har vi vært på nok et besøk hos legen. Han innrømmet åpent at han ikke skjønte hva dette kan være for noe.

Tablettene har ikke hjulpet (mot benhinnebetennelse). Det er blitt enda vondere.

Blodprøvene vi tok sist er helt fine, og viser ikke noe galt.

Han valgte å henvise oss videre til reumatolog (skrives det slik?) på sykehuset. Så det blir neste skritt.

Jeg er lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem.

Håper du finner ut av dette og ikke minst en god løsning.

Bra at legen var ærlig på at h*n ikke fant ut av det og henviste deg videre.

God bedring.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet akkurat hvordan du har det.

Hos oss har de aldri funnet ut hva de mystiske vondtene (og feberen) kommer av, håper dere er heldigere enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at han er henvist videre; får håpe dere ikke må vente altfor lenge.

Han har vondt i begge beina, har han ikke? Det er i såfall på sett og vis en "fordel" for det gjør en del ugreie diagnoser mindre aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Det er bra at han er henvist videre; får håpe dere ikke må vente altfor lenge.

Han har vondt i begge beina, har han ikke? Det er i såfall på sett og vis en "fordel" for det gjør en del ugreie diagnoser mindre aktuelle.

Begge beina ja. Det var årsaken til at legen var skeptisk til benhinnebetennelse i utgangspunktet. Det er visst ikke vanlig å få det i begge beina samtidig.

Vi setter også pris på å være henvist videre. Jeg liker godt at legen var ærlig nok til å gjøre det, i stedet for å drive å gjette og prøve ut forskjellige diagnoser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tatjana

Skal krysse fingrene for at dere finner ut noe ved videre utredning. Skjønner at det er frustrerende.

Takk.

Det er mest det at jeg er veldig god på verstefallstenkning. Og tenåringen min driver og googler fram symptomer på all slags fæle sykdommer, så jeg blir nokså skremt av dette.

Men jeg har roet meg litt ned, og så tar vi en dag om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

jeg vet akkurat hvordan du har det.

Hos oss har de aldri funnet ut hva de mystiske vondtene (og feberen) kommer av, håper dere er heldigere enn oss.

Huff, det må være verre enn alt å gå i uvisse slik over lengre tid. Jeg har fulgt med på innleggene dine, og jeg ønsker inderlig at dere finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Klem.

Håper du finner ut av dette og ikke minst en god løsning.

Bra at legen var ærlig på at h*n ikke fant ut av det og henviste deg videre.

God bedring.

mvh

Takk.

Jeg setter også pris på å bli henvist videre. Jeg har i det hele tatt stor respekt for den legen. Han er dyktig, og han kjenner sin begrensing. Og han er hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg setter også pris på å bli henvist videre. Jeg har i det hele tatt stor respekt for den legen. Han er dyktig, og han kjenner sin begrensing. Og han er hyggelig.

Godt med en slik lege når det røyner på.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...