Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

Hva i h...... skal jeg gjøre for å bestemme meg for om jeg vil leve eller dø?

Og hvordan kan jeg, hvis jeg bestemmer meg for livet, få tilbake energi og livslyst..? Livet mitt har blitt så kaotisk og ukontrollert nå.., mangler struktur..Kanskje jeg har for mye frihet?

Hva gjør man??

Skulle ønske noen kom og passa på meg nå, noen som jeg kunne stole på, og noen som visste om hva som gjemmer (veit forresten ikke hvor gjemt det er lenger) seg bak veggene..Skulle ønske noen kom og holdt rundt meg, og jeg følte det trygt og ikke vemmelig..Jeg vil skade meg selv, prøve å drepe meg, og jeg vil at noen skal stoppe meg, kanskje...Eller jeg vil at noen skal hjelpe meg å dø, være hos meg i overgangen..Kaoskaoskaosislksoiejoitujåhjnkaos. Jeg veit ikke hva jeg vil egentlig. Men jeg veit at jeg vil ikke ha det som nå. Ytre sett har jeg det forsåvidt bra, men det er noe inne som vrenger seg og ikke finner ro..

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37649-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bestemmer deg for livet, kan du senere ombestemme deg.

Om du bestemmer deg for døden, ...

Jao...det er jo sant det, men får jo heller ikke "anledning" til å angre på noe, hvis man er død...

Men jeg lurer på om jeg holder på å bli bedre nå, mulig Zoloften begynner å virke (ca 1 uke etter opptrapp til 150 mg. kan det stemme?). Men hvis den virker _litt_ på 150 mg., stopper man der, eller trapper man likevel til 200 for å se om det virker enda mer? Jeg skal ikke gjøre det på egenhånd, jeg skal til legen, men legene spør jo hva _jeg_ mener også..

Men nå tenker jeg faktisk at jeg kanskje ikke trenger å bestemme meg nå, kanskje jeg kan bestemme meg om 1 år eller flere år, men da må jeg ta meg sammen, skaffe energi og gjøre det jeg skal, men likevel gjøre ting jeg liker så ikke det blir _så_ meningsløst å gjøre plikter. (blir jo meningsløst å gjøre plikter hvis det er for ingenting, trenger ikke utdanning hvis man skal dø før man er ferdig) Hva trur du om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37649-hjelp/#findComment-143143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...