Gå til innhold

Gråter - oppdatering

Ferskenblomst

Anbefalte innlegg

Ferskenblomst

Så her vi hentet dattera, og fått sett på den nye "sveisen" Heldigvis er det ikke fullt så ille som fryktet, og det går an å skjule det meste. Dattera selv er nok litt betuttet, for hun hadde ikke ment å klippe seg slik. Hun hadde bare sagt litt sånn vagt, at det hadde vært kult med sidecut, og før hun egentlig fikk summet seg helt sa frisøren at det hadde hun kledd og klippet plutselig av en stor dott. Regner med at jeg må inn med litt "redigering" på akkurat det utsagnet, men det er iallefall klart at dette ikke var et helt gjennomtenkt replikk . Men det blir nok en ok hårfrisyre likevel på dattera til konfimasjon, og det vokser jo litt ut igjen til da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det kan jenkes til. Det var altså en høy frisørfaktor i denne hendelsen.

I min statistikk er ikke frisører de beste til å lytte.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet i frisørstolen og ergret meg over at jeg ligner mer og mer på den som klipper meg. Og mindre og mindre på det jeg ba om.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datra mi har sidecut og kan velge om den skal vises eller ikke - bare å legge om sideskillet :)

Hun blir nok kjempeflott til konfirmasjonen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Godt det kan jenkes til. Det var altså en høy frisørfaktor i denne hendelsen.

I min statistikk er ikke frisører de beste til å lytte.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet i frisørstolen og ergret meg over at jeg ligner mer og mer på den som klipper meg. Og mindre og mindre på det jeg ba om.

mvh

''Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet i frisørstolen og ergret meg over at jeg ligner mer og mer på den som klipper meg. Og mindre og mindre på det jeg ba om.''

En klassiker!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...