Gå til innhold

Tortur av dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg er en annen. Jeg tenkte du hadde den formeningen generelt til folk som mente dyr var like mye verdt som mennesker, så jeg tillot meg å svare.

Hvis du mener at dyr er like mye verdt som mennesker er du nødt til å være vegetaner. Ingen spiser mennnesker i vårt samfunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest kaninball
Skrevet

Hvis du mener at dyr er like mye verdt som mennesker er du nødt til å være vegetaner. Ingen spiser mennnesker i vårt samfunn.

At man ikke spiser menensker det betyr ikke at man ikke kunne gjodt det. Argumentasjonen din henger ikke på greip. Man kan godt spise dyr selv man man mener dyr er like mye verdt som mennesker.

Skrevet

At man ikke spiser menensker det betyr ikke at man ikke kunne gjodt det. Argumentasjonen din henger ikke på greip. Man kan godt spise dyr selv man man mener dyr er like mye verdt som mennesker.

''At man ikke spiser menensker det betyr ikke at man ikke kunne gjodt det.''

Kunne du ha spist mennesker?

Ville du brukt samme ressurser på å lete etter en katt eller et lam som forsvant i skogen som et barn?

Gjest kaninball
Skrevet

''At man ikke spiser menensker det betyr ikke at man ikke kunne gjodt det.''

Kunne du ha spist mennesker?

Ville du brukt samme ressurser på å lete etter en katt eller et lam som forsvant i skogen som et barn?

Jeg kunne nok helt sikkert spist mennesker. Det andre spørsmålet ditt kan jeg ikke svare sikkert på. Sannsynligvis ville jeg ikke gjort det. Og ut ifra det vil du vel sikkert mene at jeg ikke synes dyr er like mye verdt som mennesker igjen.

Skrevet

Det er helt sykt! Jeg orker ikke engang å lese om slikt :(((

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvor stor er faren for at personer som gjør sånt mot dyr etter hvert går løs på mennesker også?

Synd at politiet ikke har kapasitet til å ta slike saker.

mvh

Det er det som er det mest skremmende her og som gjør at slike saker bør følges opp.

Det er ikke en ubetydelig fare for at den slags personer etterhvert også forgriper seg på mennesker. De sadistiske og antisosiale personlighetstrekk er generelle og ikke spesialt rettet mot dyr.

Skrevet

Nei, jeg er en annen. Jeg tenkte du hadde den formeningen generelt til folk som mente dyr var like mye verdt som mennesker, så jeg tillot meg å svare.

Du bare svarte som om du var den samme.

Mener man virkelig at dyr er like mye verdt som mennesker, må man selvsagt leve deretter. Å la være å spise dyra er en begynnelse.

Jeg foretrekker helt klart vegitarianere fremfor kanibaler.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...