Gjest Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Hei. Er en mann på 26 år som i lang tid har slite med angst, panikk angst og sosial angst. Har prøvd cipralex, cymbalta og venlafaxin uten hell.. Får også 15 mg Sobril som jeg synes hjelper der og da, men er jo vanskelig å forutse et panikkangst anfall.. Har du noen anbefalinger av medikamenter som du tror kan egne seg? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Har det samme det i deg... Et hælevete.... 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Får du terapi for angsten og panikkanfallene? Hva med Xanor, høyst vanedannende og ikke et medikament jeg anbefaler med letthet men kanskje du bør sjekke det ut. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Leit du sliter med det! Jeg hadde i sin tid god effekt av Efexor (venlafaxin), men det ser jeg du har prøvd. Er en haug med forskjellige SSRI-preparater der ute som Seroxat, Zoloft m.fl. Jeg kjenner noen som har truffet med SSRI etter å ha forsøkt et par i samme medikamentgruppe uten resultat. Medisiner er en lei prøve/feile greie dessverre. Ellers kan man vinne veldig mye på terapi. Vet det av erfaring. Man blir kanskje ikke kvitt angsten, men man finne måter å mestre den bedre på. Til og med panikkangst. Er du i kontakt med spesialisthelsetjenesten? Hvis ikke, vil jeg anbefale deg på det sterkeste å be fastlegen din om henvisning til psykolog/psykiater. Å slite med angst i ensomhet er forferdelig, så jeg håper du kan få hjelp etter hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.