Gå til innhold

Cipralex(20mg) i 1 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått impotens og ejakulasjonsforstyrrelser etter en uke med Cipralex. Har luttet med medisinen etter 1 ukes bruk. Får jeg tilbake normal seksuelle funksjoner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elias 2
Skrevet

Som du ser lenger nede har jeg vært i gjennom et H med utprøving av disse preperatene. Men denne tingen fikset seg etter en uke. Men svimmlinger etc har ikke gitt seg og det har gått en måned, men jeg tråkket igjennom 6 uker da. men som sagt akkurat dette fikk jeg igjen etter en uke. Jeg håper det ordner seg får deg oxo:)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, du får tilbake seksualfunksjonen etter kort tid.

Om du fortsatt trenger AD, kan du be om et medikament fra en annen gruppe slik som Wellbutrin, Remeron eller Aurorix.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...