Gondor Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Jeg sliter for tiden. Er det ikke tankekjør så er det depresjon. Jeg håper medisinøkningen snart vil virke. Jeg var hos psykologen min i dag. Han foreslo at jeg skulle legge jobbsøking og kursvirksomhet på hylla i en måneds tid for å komme meg og bare konsentrere meg om barn og hjem. Det var som en bør ble løftet fra skuldrene mine. Samtidig blir jeg lei meg. Hvordan skal det gå med meg? Skal jeg aldri få et yrke jeg trives med? Skal jeg aldri lykkes? Jeg synes ikke synd på meg selv. Er helt død innvendig. Er glad når jeg føler noe. Men ønsker ikke tankekjøret tilbake. Var det mulig å bli balansert og normal? 0 Siter
Gjest skulle ønske jeg kunne si noe fornuftig til deg Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Ser at du sliter mye, Gondor, og jeg syns det er så trist at du ikke får svar... 0 Siter
Gondor Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Skrevet 1. mars 2012 Ser at du sliter mye, Gondor, og jeg syns det er så trist at du ikke får svar... Nå fikk jeg jo svar fra deg da. Det varmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.