Gjest sola11 Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 jeg var en blid og en jente som bare smilte helle tiden. bestemte over meg selv og styrte live mitt selv. jeg ble sammenmed enn for 3 år siden vihadde jo kjent værandre i 4 år fær vi ble sammen.men problemme mitt er ikke her, problemme er at jeg har fått 2 barn med han og han behandler meg på enn voldlig måte bode psykisk og fysisk han slå meg vis jeg snakker han skriker på meg og kaller meg stygge tyng han tar alle lønne mitt jeg for av nav og han påstår at jeg er verdens dårlig mor jeg vett ikke hva jeg skal gjøre. jeg ber altid om unnskylding selv og jeg ikke gjore noe. han har aldri sakt unnskyld jeg vil ikke vær såå svak jente vil si nei.. vil la han vil ikke ha han men klarerjeg har blitt såå svak føler meg alene og prøvd og ta selvmord fler ganger.jeg er redd for barna mine.hvem kan hjelpe meg plissssssssssssssssssssssss jeg er redd av meg selv,ingen stor på min syde jeg vil ikke være så svak. han har skaffet meg masse problemmer. 0 Siter
serenity777 Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Kontakt ett krisesenter, de har erfaring og ressurser som de kan hjelpe deg med. 0 Siter
Gjest Yhfoxtrot Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Kontakt ett krisesenter, de har erfaring og ressurser som de kan hjelpe deg med. Her er en liste over krisesentre i Norge: http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html 0 Siter
Gjest røverjenta Skrevet 29. februar 2012 Skrevet 29. februar 2012 Kontakt ett krisesenter, de har erfaring og ressurser som de kan hjelpe deg med. Du MÅ gjøre noe med dette, som også serenity skriver, kontakt krisesenteret og få hjelp mens du ennå har styrke til det. Han ødelegger deg sakte, men sikkert. Det er heller ikke bra for barna dine å ha en slik far! Du kommer til å få det MYE bedre hvis du greier å komme deg ut av det- tro meg, jeg har vært gjennom et helvete selv gjennom min eks. Mobiliser alt du har av mot og styrke i deg og ta kontakt med krisesenterert nå! Sånn kan du ikke leve. Beklager hvis jeg er streng, men tror du må pushes litt :-) Ta bare en telefon din, så hjelper de deg derfra. Ta en dag om gangen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.