laguna1 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Den historien med poilti og glattcelle stemmer overrens med det muligens fordomsfulle bildet en del av oss har av de som bruker piersing. Sorry , men det var slik jeg tenkte;-) Regner med pepper. Ok, men jeg blir litt målløs. Her er det så mange ender og eventuelt diskutere i at jeg ikke vet helt hvor jeg skulle begynt. 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Ja. Godt jeg har noen greie,lovlydige og fredelige venner med tatoveringer og piercinger som veier litt opp for fordommene. Det har forsåvidt jeg også. Og jeg kjenner noen som har blitt arresestert som har verken eller. Har du sett 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Ja. Godt jeg har noen greie,lovlydige og fredelige venner med tatoveringer og piercinger som veier litt opp for fordommene. Jeg skjønner at jeg generaliserer ørlite her nå da. Marit Bjørgen hadde piersing f.eks. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Ok, men jeg blir litt målløs. Her er det så mange ender og eventuelt diskutere i at jeg ikke vet helt hvor jeg skulle begynt. Jeg tror vi lar være å ta den diskusjonen 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Jeg skjønner at jeg generaliserer ørlite her nå da. Marit Bjørgen hadde piersing f.eks. Unnskyld at jeg ler rett ut, men da er det jo helt i orden! Marit redder piercingens rykte men, altså WTF? Jeg har litt bakoversveis nå altså 0 Siter
Gjest bpt Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Jeg skjønner at jeg generaliserer ørlite her nå da. Marit Bjørgen hadde piersing f.eks. Marit Bjørgen er i aller høyeste grad en selvskader/piner, så det henger helt på greip for meg at hun hadde det 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Det har forsåvidt jeg også. Og jeg kjenner noen som har blitt arresestert som har verken eller. Har du sett Jøss 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Unnskyld at jeg ler rett ut, men da er det jo helt i orden! Marit redder piercingens rykte men, altså WTF? Jeg har litt bakoversveis nå altså Synes det er fint at du er i godt humør:) 0 Siter
laguna1 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Synes det er fint at du er i godt humør:) Det er jeg selvom jeg er en selvskader deluxe : både piercing og tatovering på meg. Og i følge mange her så erkekriminell at jeg ikke har meningsrett på de mest trivielle ting ..;p 0 Siter
tonie Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Marit Bjørgen er i aller høyeste grad en selvskader/piner, så det henger helt på greip for meg at hun hadde det Bjørgen er selvskader. Alle som pisker seg selv så hardt, uansett idrett, er selvskadere i mine øyne. Eller i alle fall selvplagere, eller selvstraffere eller noe. Er selvplaging en mild form for selvskading, eller bare stadiet før? Eller er det bare noe tvangsgreier? Psykt. Toppidrett er psykt:) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Den historien med poilti og glattcelle stemmer overrens med det muligens fordomsfulle bildet en del av oss har av de som bruker piersing. Sorry , men det var slik jeg tenkte;-) Regner med pepper. Jeg har rent rulleblad, aldri vært på glattcella. Utdannet oms.arbeider og fikk _meget_ bra bestått på fagbrevet mitt. Nå går jeg på spesialpedagogikk grunnkurs, har to velskapte barn, hus, hytte og en fantastisk mann, som forøvrig både har tatovering (opp halsen) og piercing. Han har rent rulleblad og aldri vært i trøbbel med politiet. To fagbrev og utallige kursbevis har han også. Jobber som formann. Jeg har tatovert hele ryggen, og har piercinger. Jeg har noen kamerater. De har skjegg, og barbert hode. De blir titt og ofte anklaget for å være nazister. De er goheten selv, bråker aldri. Vi lever i 2012. Det er på tide å ta et oppgjør med ens egne fordommer. ALLE er mer enn det du ser. 0 Siter
Gjest bpt Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Bjørgen er selvskader. Alle som pisker seg selv så hardt, uansett idrett, er selvskadere i mine øyne. Eller i alle fall selvplagere, eller selvstraffere eller noe. Er selvplaging en mild form for selvskading, eller bare stadiet før? Eller er det bare noe tvangsgreier? Psykt. Toppidrett er psykt:) Psykt. Toppidrett er psykt:) 0 Siter
Gjest bpt Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Psykt. Toppidrett er psykt:) Heeeeeelt psykt faktisk 0 Siter
Angustia Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Det var det jeg tenkte også..Men så tenkte jeg muligens dette var i overkant paranoid..Det var da som f! ;p Så fordi jeg skriver det jeg skriver på åpent er jeg dermed og automatisk er jeg frattatt all kredibilitet og halvfornuftige meninger om det meste, inkludert piercinger? Proffe greier. Om det nå er sånn det henger sammen. Håper ikke det, det blir jo for teit ''Proffe greier. Om det nå er sånn det henger sammen. Håper ikke det, det blir jo for teit :)'' Nuvel, Frue - De har da vitterlig utagert i denne tråden og sogar brukt et upropert sprog. I den andre tråden har De til fulle bevitnet at De er kriminell, ergo manifisterer De at individer med tatoveringer (og akk, selvpåførte gjennomhullinger av kroppen i form av piercing) er uhumskheter i samfunnet, til fare for Dere selv og den gemene hop. Jeg er simpelthen rystet 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 ''Proffe greier. Om det nå er sånn det henger sammen. Håper ikke det, det blir jo for teit :)'' Nuvel, Frue - De har da vitterlig utagert i denne tråden og sogar brukt et upropert sprog. I den andre tråden har De til fulle bevitnet at De er kriminell, ergo manifisterer De at individer med tatoveringer (og akk, selvpåførte gjennomhullinger av kroppen i form av piercing) er uhumskheter i samfunnet, til fare for Dere selv og den gemene hop. Jeg er simpelthen rystet *knegg* 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har rent rulleblad, aldri vært på glattcella. Utdannet oms.arbeider og fikk _meget_ bra bestått på fagbrevet mitt. Nå går jeg på spesialpedagogikk grunnkurs, har to velskapte barn, hus, hytte og en fantastisk mann, som forøvrig både har tatovering (opp halsen) og piercing. Han har rent rulleblad og aldri vært i trøbbel med politiet. To fagbrev og utallige kursbevis har han også. Jobber som formann. Jeg har tatovert hele ryggen, og har piercinger. Jeg har noen kamerater. De har skjegg, og barbert hode. De blir titt og ofte anklaget for å være nazister. De er goheten selv, bråker aldri. Vi lever i 2012. Det er på tide å ta et oppgjør med ens egne fordommer. ALLE er mer enn det du ser. Det var da svære saker. Gratulerer :-) 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Det synes jeg også er ille. En jente jeg kjenner ble mor for ett år siden. Hun var da 16år. Hun tok bilder av seg selv og la ut på FB, der hun viste frem piercingen i navlen og i brystvorta. Hva tenker du om denne saken? 0 Siter
laguna1 Skrevet 3. mars 2012 Skrevet 3. mars 2012 ''Proffe greier. Om det nå er sånn det henger sammen. Håper ikke det, det blir jo for teit :)'' Nuvel, Frue - De har da vitterlig utagert i denne tråden og sogar brukt et upropert sprog. I den andre tråden har De til fulle bevitnet at De er kriminell, ergo manifisterer De at individer med tatoveringer (og akk, selvpåførte gjennomhullinger av kroppen i form av piercing) er uhumskheter i samfunnet, til fare for Dere selv og den gemene hop. Jeg er simpelthen rystet *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.