Gjest Remlow Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Kom nettop hjem fra apoteket. Jeg hadde en resept på 20 Apdorm 5 mg som jeg skulle hente ut. Men så sa farmasøyten at både 20- og 50-pakningene av Apodorm var tatt av markedet, at det bare var 100-pakninger som fortsatt var i salg. Hvor er logikken her? Vil de som bestemmer at folk skal kjøpe 100 sovetabletter om gangen? Syns dette er rart. Det ville da vært mer logisk og beholde 20-pakningene syns jeg. Hvem i all verden er det som har bestemt dette, og hvorfor?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Dette er tenkt som institusjonspakninger. Til småforbruk privat brukes stort sett Imovane og Stilnoct. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 Dette er tenkt som institusjonspakninger. Til småforbruk privat brukes stort sett Imovane og Stilnoct. Vet ikke om jeg forstod svaret ditt... Skal man ikke bruke Apodorm privat? Det endte med at apoteket ga meg de 20 tablettene i en liten plastpose. Hva er de andre medisinene du nevner? Jeg bruker ikke Apodorm fast, bare av og til. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Dette er tenkt som institusjonspakninger. Til småforbruk privat brukes stort sett Imovane og Stilnoct. Nå spurte jeg ikke om hvorfor det fantes 100-pakninger (jeg skjønner at sykehus bestiller det), men hvorfor det ikke fantes 20-pakninger lenger. Uansett, jeg skrev en mail til produsenten, og fikk til svar at de hadde skiftet produksjonsfabrikk og det har vært problemer med oppstart av ny produsent 20-pakningene kommer tilbake når problemet er over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.