Gå til innhold

Synes sex er kvalmt.

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg generaliserer ikke! Kun mitt inntrykk :)

Og jeg tror du tar feil.

Ok, det kan være en periode i småbarnsalderen kanskje, men så tror jeg snur faktisk. Jeg har sett flere damer si her inne at lysten øker med alderen. Det er også mitt inntrykk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg tror du tar feil.

Ok, det kan være en periode i småbarnsalderen kanskje, men så tror jeg snur faktisk. Jeg har sett flere damer si her inne at lysten øker med alderen. Det er også mitt inntrykk :-)

Det kan jeg være enig i -lysten går oppover, ja!

Skrevet

Var den til meg?

Nei - ikke på den måten! :o) Jeg mente at det absolutt ikke trenger være tilfelle at menn har større sexlyst enn kvinner, i alle fall er det ikke sånn hos oss. *rødmer*

Gjest mannen sin
Skrevet

"kvalmt å ha et mannfolk pustene oppå meg som skal tilfredstillt seg selv"

Dette hørtes ikke spesielt sexy ut. Hvis mannen din hovedsakelig er opptatt av å tilfredstille seg selv, så kan jeg jo forstå det bedre. Hvem har forresten sagt at mannen absolutt må være oppå?.

Leser stadig i om damer som skulle ønske at mannen ville ha mere sex. Men generelt stemmer det nok at mannen er den som oftest ønsker seg mere sex.

For damer er nok sex litt mere psykisk betinget, at alt må være på stell rent psykisk for at de vil ha sex. Forholdet skal være fungere veldig bra osv. Dette gjelder også menn, men ikke i samme grad.

Skrevet

Nei - ikke på den måten! :o) Jeg mente at det absolutt ikke trenger være tilfelle at menn har større sexlyst enn kvinner, i alle fall er det ikke sånn hos oss. *rødmer*

Skjønner :)

Gjest fniiiis
Skrevet

Jeg er dame og elsker sex.

Men for tida er jeg ikke i et forhold og da blir det lite på meg :(

Men jeg treffer en innimellom jeg har sex med, men som jeg ikke kunne tenke

meg et forhold til.

Gjest som trådstarter
Skrevet

Her er nok dine tanker ikke korrekte.

De aller fleste damer og menn har stor glede av sexlivet.

Det finnes dessverre et lite mindretall, som i hovedsak pga dårlige opplevelser, oppfatter sex som noe negativt

Jeg har samme erfaring som trådstarter. Jeg synes sjelden sex er godt men ekkelt, og jeg presser meg stort sett for mannens skyld. Men de få ganger jeg har opplevd det som bra så har det vært veldig fint og godt.

Har derimot i motsatt fall som trådstarter alltid tenkt at det ikke er normalt da. Jeg har opplevd både overgrep og vært vitne til flere ganger at den personen jeg var mest glad i den gang opplevd det av samme person. Antar det er grunnen. Men kan man noen gang bli fikset, hva skal til?

Gjest mannen sin
Skrevet

Se filmen "En ganske snill mann" så for du se hvordan enkelte damer setter pris på den slags .

Gjest kjerringa med staven
Skrevet

Se filmen "En ganske snill mann" så for du se hvordan enkelte damer setter pris på den slags .

Da kan man ihvertfall hoppe over desserten!

ikke nick i dag
Skrevet

De aller aller fleste damer på denne jord setter pris på et godt sex-liv. Men dine tanker ligner veldig på tankene til en annen DOL-bruker, madelenemi tror jeg hun kaller seg. Så jeg tror ikke du er alene. Men som NHD skriver kan det ligge traumatiske opplevelser bak når damer misliker intimitet.

marlenexxx27
Skrevet

Jeg tror det er mange - særlig kvinner - som synes at sex er mer negativt enn positivt. Jeg synes det er kvalmende å tenke på å ha sex med 99,99% av menn jeg møter. Og så fremst jeg ikke møter en av de som utgjør 0,01% attraktive, så føler jeg heller ikke særlig på lyst til å ha sex med noen. Og jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller andre fæle sex-relaterte hendelser.

Folk som sier at damer har like stor seksuell appetitt som menn er enten dum i utgangspunktet, eller så har de blitt dumme i det de satte seg fast i feminismeklemma.

ikke nick i dag
Skrevet

Jeg tror det er mange - særlig kvinner - som synes at sex er mer negativt enn positivt. Jeg synes det er kvalmende å tenke på å ha sex med 99,99% av menn jeg møter. Og så fremst jeg ikke møter en av de som utgjør 0,01% attraktive, så føler jeg heller ikke særlig på lyst til å ha sex med noen. Og jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller andre fæle sex-relaterte hendelser.

Folk som sier at damer har like stor seksuell appetitt som menn er enten dum i utgangspunktet, eller så har de blitt dumme i det de satte seg fast i feminismeklemma.

Jeg er en dame og aldri vært innom feministklemma og jeg mener det!

Skrevet

Kanskje one night stand er årsaken til at det har blitt som det har blitt. Har noen sånne selv, men da gjorde jeg det ikke fordi jeg hadde lyst, bare fordi jeg var ung, full og trodde det var kult. Mens egentlig syntes jeg det var forferdelig. Følte meg ikke elsket i det hele tatt, mer som noe billig lettvint for at de guttene skulle få seg noe. Kanskje det det noe som henger igjen fra den tida, dårlige opplevelser.

Hm, det kan godt hende det henger igjen fra dårlige opplevelser med one night stand. Jeg har hvertfall den opplevelsen fra det ene one night stand jeg har vært med på, noe av det ekleste jeg har gjort. Han var jo bare interessert i å bli fort ferdig, pustet og svettet, æsj :( Så har aldri gjort det igjen! Det er mye bedre med noen man er glad i som faktisk bryr seg om hvordan jeg har det, og der jeg også kan gi noe tilbake.

petter smart
Skrevet

Takk for linkene. Var veldig nyttig lesing. Jeg vet ikke om jeg er 100 %aseksuell eller ikke, jeg har nemlig vært veldig forelsket i en gutt i tenårene og han hadde jeg sikkert hatt sex med hvis jeg hadde hatt muligheten, for da tenkte jeg faktisk på det :). Kanskje er det fordi jeg har lest så mye om voldtekt, og undertrykking av kvinner at det er derfor jeg har et vanskelig forhold til menn og sex. Og at jeg har hatt mareritt om voldtekt. Jeg elsker å bli klappet og kost med - slik som jenta i artikkelen også skriver. Men sex liker jeg ikke lenger.

Men har ikke lyst til å gjøre det slutt med han jeg er sammen med nå pga dette, for da har jeg ingen å klemme på ;).

''Men sex liker jeg ikke lenger. Men har ikke lyst til å gjøre det slutt med han jeg er sammen med nå pga dette, for da har jeg ingen å klemme på ;) ''

Skylder du ikke han å være ærlig? Holder du han ikke for narr du later som du liker sex? Synes du det er riktig å sette ditt behov for kos foran hans? Er du ikke glad i han og ønsker han det beste? Fortjener han ikke bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...